Open posities
Lodiers-en-partners-executive-search-discreet

Consultant Interim Management
Lodiers & Partners

17-06-2021 - Lodiers & Partners | Driebergen | Consultant Interim Management |

Lodiers & Partners BV is een Executive Search bureau dat zich richt op de bemiddeling van kandidaten op directie en management niveau binnen de branches industrie en techniek. Wij bestaan ruim 10 jaar, hebben een mooi relatiebestand opgebouwd en zijn trots op de vele succesvolle samenwerkingen die we hebben gerealiseerd. Door middel van het rekruteren, adviseren en begeleiden van mensen en organisaties, leveren wij een belangrijke bijdrage aan het succes van onze klanten. De werkwijze is gericht op een persoonlijke en projectmatige aanpak waarbij elk searchtraject als uniek wordt beschouwd. Samen met de klant wordt naar het optimale resultaat gewerkt! Met veel passie en op persoonlijke en professionele wijze, staat de ontwikkeling van mens en organisatie centraal in alle adviezen en oplossingen. Partnership is het uitgangspunt, zowel met klanten als met kandidaten, leveranciers en vaste netwerkpartners (researchers, coaches en adviseurs).

Lodiers & Partners Interim Management

Lodiers & Partners biedt, naast vaste posities, ook interim oplossingen en heeft in de loop der jaren een groot bestand opgebouwd van interim kandidaten voor de verschillende functiedisciplines. Gezien de toenemende interim vraag bij bestaande relaties, het marktpotentieel en onze eigen ambitie, willen wij een apart ‘label’ toevoegen aan onze organisatie: Lodiers & Partners Interim Management. Vanuit dit label kunnen wij nog meer focus leggen op interim posities. Om hier daadwerkelijk vorm en inhoud aan te geven zijn wij op zoek naar een Consultant Interim Management.

Doelstelling Consultant Interim Management

De doelstellingen van deze nieuwe functie zijn:

  • Het verder uitbouwen van het nieuwe label Interim Management in samenwerking met collega’s Executive Search en het creëren van een succesvol, zelfstandig draaiend onderdeel binnen de organisatie;
  • Zorgdragen voor succesvolle acquisitie, bemiddeling en invulling van interim opdrachten bij zowel bestaande als ook nieuwe klanten.

Taken en Verantwoordelijkheden

  • Verantwoordelijk voor het acquireren en invullen van interim opdrachten bij bestaande en nieuwe opdrachtgevers;
  • Verantwoordelijk voor het behouden en het uitbreiden van het relatienetwerk met zowel opdrachtgevers als interim managers;
  • Het onder de aandacht brengen van Interim Management bij bestaande relaties, eventueel samen met de collega’s van Executive Search;
  • Adviseert opdrachtgevers op het gebied van Interim Management en weet dit op kwalitatieve wijze te formuleren en te presenteren aan de opdrachtgever;
  • Voert intakegesprekken met opdrachtgevers, teneinde een zo goed mogelijk beeld te krijgen van de organisatie, de functie-eisen en het profiel van de interim manager;
  • Zorgt er voor dat het verloop van opdrachten nauwkeurig wordt bijgehouden met behulp van de juiste administratieve systemen (RIS/Tangram);
  • Maakt zelfstandig afspraken met interim managers en voert hiervoor selectiegesprekken op basis van vakinhoudelijke geschiktheid, competenties en arbeidsvoorwaardelijke zaken;
  • Informeert opdrachtgevers transparant en nauwkeurig over de tariefstelling, reiskostenvergoeding en eventuele, andere relevante feitelijkheden;
  • Adviseert en begeleidt geselecteerde interim managers in procedures;
  • Houdt interim managers en opdrachtgevers consequent op de hoogte van de status van de procedure;
  • Na afronding van de procedure verantwoordelijk voor de juiste begeleiding van de interim managers tijdens de duur en uitvoering van de interim opdracht;
  • Draagt zorg voor de juiste facturatie en administratie gedurende de looptijd van de interim opdracht;
  • Is in staat om consultants van Executive Search bij opdrachtgevers te introduceren indien een vaste invulling gewenst is en daarmee een optimale kruisbestuiving te realiseren.

Profiel

  • Een afgeronde opleiding op hbo-/wo niveau.
  • Ervaring in commerciële arbeidsbemiddeling is een pre.
  • Goede communicatieve vaardigheden: luisteren, inleven, presenteren, overtuigen en adviseren.
  • Interesse in mensen, organisatiesensitief, zelfstarter en gevoel voor humor.
  • Effectieve en pragmatische werkhouding en klant- en resultaatgerichte instelling.
  • In staat om netwerken en relaties op te bouwen en te onderhouden.
  • Leergierige instelling en een sterk ontwikkeld analytisch vermogen.
  • Plezier halen en uitdaging zien in het verder helpen bouwen en laten groeien van Lodiers & Partners Interim Management.

Aanbod

Een uitdagende functie bij een groeiende en ambitieuze onderneming waarbij volop ruimte, maar ook behoefte aan, is voor eigen inbreng en initiatief. Het ‘nieuwe werken’ zal hierbij concreet worden vertaald naar de praktijk met flexibele werktijden en thuiswerken als mogelijkheid. Gezien de ambities van de organisatie is er afdoende ruimte om mee te groeien en zal ontwikkeling in de vorm van trainingen, studies en persoonlijke begeleiding volop gefaciliteerd worden.

Lodiers-en-partners-executive-search-onboarding-evaluatie
Lodiers-en-partners-executive-search-selectieprocedure
Lodiers-en-partners-executive-search-kennismaking
Lodiers-en-partners-maurice-oomens-2
Lodiers-en-partners-interim-management-persoonlijk
Lodiers-en-partners-interim-management-adequaat-en-snel
Lodiers-en-partners-interim-management
Deel deze actuele positie:
Lodiers-en-parnters-personeel-helen-schults
Interesse of vragen? U kunt contact opnemen met Helen Schults via e-mail of telefoon.

Hoofdstraat 252, 3972 LK Driebergen-Rijsenburg
+31 (0)343 44 48 68 | contact@lodiersenpartners.nl

linkedin Ontwikkelingen volgen?
© 2021 Lodiers & Partners Privacy Policy Algemene Voorwaarden