Lodiers & Partners
Wij houden ons bezig met Executive Search en Interim Management. Al bijna 15 jaar zijn we een uitstekende partner voor organisaties op zoek naar nieuw management. Met een team van 14 enthousiaste consultants. De gemeenschappelijke deler van onze collega’s is de belangstelling voor mensen en organisaties. De drive om te willen begrijpen waarom en welke mensen in welke organisaties succesvol zijn, hoe sterke teams worden geformeerd en welk mens daar bij past. En daarvoor moet je echt in gesprek zijn met elkaar!
Sinds begin 2024 hebben we binnen Lodiers & Partners een duidelijkere scheiding aangebracht tussen het bemiddelen van Interim Managers en onze Executive Search-activiteiten.
Volgens Ivonne Kramer, consultant Interim Management, is vooral betrokkenheid de sleutel: het goed inschatten van de vragen van opdrachtgevers in combinatie met de competenties van kandidaten. De vragen worden complexer en strategischer, en daarmee wordt de rol van de Interim Manager belangrijker. “Onze toegevoegde waarde is dat zowel onze opdrachtgevers als onze Interim Managers één aanspreekpunt hebben. We garanderen korte en vooral directe lijnen.”
Dankzij ons zorgvuldig opgebouwde netwerk van gekwalificeerde Interim Managers zijn wij in staat om steeds de juiste match te vinden.
Naar wie zijn we op zoek?
Een nieuwe collega om samen met Ivonne verder te bouwen aan de businessunit Interim Management. Iemand met ruime ervaring in het vak van bemiddelen en met een nieuwsgierig en leergierig karakter.
Wat breng je mee
• intrinsieke interesse in mensen en organisaties;
• nieuwsgierig en leergierig, stilstand is achteruitgang;
• klant- en resultaatgericht, relaties opbouwen en onderhouden vind je leuk;
• gevoel voor humor;
• zelfstarter en niet bang om de eerste stap te zetten;
• je bent een enthousiast teamlid en je kunt ook prima individueel uit de voeten;
• soms zit het mee, soms zit het tegen, jij gaat gewoon door;
• je hebt er zin in!
Aanbod
Je treft een bevlogen team dat met passie het vak van bemiddelen uitoefent. We leren nog elke dag en van elkaar. Een persoonlijke aanpak werkt het beste en kwaliteit staat hoog in het vaandel. Je gaat werken in een ambitieuze en veilige omgeving, waar volop ruimte is voor eigen inbreng, initiatief en ontwikkeling. Samen werken aan het succes en groei van de organisatie. Hard werken en toch een goede work life balance. Flexibele werktijden en thuiswerken zijn vanzelfsprekend, als jij maar in jouw kracht komt. Gezien de ambities van de organisatie is er veel perspectief en is ontwikkeling in de vorm van training, studie en/of persoonlijke begeleiding volop mogelijk. Prima arbeidsvoorwaarden.
Spreekt het jou aan? Wil je meer informatie, bel met Helen Schults, 06 82 49 81 07 of mail: schults@lodiersenpartners.nl.
Graag tot ziens in Driebergen!
Hoofdstraat 252, 3972 LK Driebergen-Rijsenburg
+31 (0)343 44 48 68 | contact@lodiersenpartners.nl