Als Executive Search Consultant ben je verantwoordelijk voor het succesvol tot stand brengen van
bemiddelingen bij bestaande en nieuwe klanten. Binnen Lodiers & Partners heb je veel vrijheid om
dit naar eigen inzicht te realiseren, waarin je heel zelfstandig werkt binnen een team van zeer
ervaren Consultants. Je bent verantwoordelijk voor het hele proces van acquisitie, relatiebeheer,
advisering, werving en het voeren van selectiegesprekken tot en met de succesvolle bemiddeling en
nazorg in de vorm van onboarding. Ook voor het (re)searchen ben je verantwoordelijk, waarbij je
ondersteuning krijgt van een Research Consultant, Officemanager en stagiaire(s).
Lodiers & Partners biedt, naast vaste posities, ook interim oplossingen en heeft in de loop der jaren een groot bestand opgebouwd van interim kandidaten voor de verschillende functiedisciplines. Gezien de toenemende interim vraag bij bestaande relaties, het marktpotentieel en onze eigen ambitie, willen wij een apart ‘label’ toevoegen aan onze organisatie: Lodiers & Partners Interim Management. Vanuit dit label kunnen wij nog meer focus leggen op interim posities. Om hier daadwerkelijk vorm en inhoud aan te geven zijn wij op zoek naar een Consultant Interim Management.
U bent dé verbindende factor die de locatie Nunspeet begeleidt in de transitie naar de nieuwe situatie. Hierbij wordt u verantwoordelijk voor een efficiënt en effectief voorbrengingsproces voor de divisie Outdoor door middel van het aansturen en verder professionaliseren van de medewerkers en het proces. Hierbij behoort ook het verder optimaliseren van de dienstverlening en bouwen aan sterke klantrelaties.
Royal Smit & zoon is looking for a Head of Product Management for its wet-end leather chemicals division, who can lead the product management team and global wet-end leather technicians. As an inspirational people manager you will lead your team (10 fte) with the ultimate goal to enhance further growth of Royal Smit & Zoon by renewing the product portfolio and bringing innovations fast and smooth to the tanneries. You are aiming to further develop Royal Smit & Zoon as a relevant and innovative market player.
Als Operations Manager draag je in deze nieuwe rol binnen SanoRice zorg voor het leggen van een nieuw fundament en breng je de samenwerking tussen de afdelingen productie en maintenance naar een hoger plan. Het verder optimaliseren en verder structureren van de productielocatie is het doel.
De Supply Chain Manager is verantwoordelijk voor de deelgebieden warehouse, planning, customer service en new product coordination en hiermee voor het, op een duidelijke wijze en vanuit een heldere visie, leidinggeven aan de afdeling Supply Chain in Veenendaal. Je rapporteert aan de General Manager en maakt onderdeel uit van het Operationeel Management Team. In je team zitten zo’n 30FTE, verdeeld over de teams Supervisor Warehouse (18FTE), Supervisor CS\NPC (8FTE) en Planners (3FTE). Vanuit SanoRice Holding word je functioneel aangestuurd door de Supply Chain Manager Holding.
Als Operations Director maakt u deel uit van het Global Management Team en geeft u leiding aan de gehele operationele organisatie, bestaande uit 3 Site Managers en Supply Chain (inkoop, planning, logistiek). Uw standplaats is Joure, maar u bezoekt de productie locaties in China en Frankrijk indien gewenst
Als Operations Director bent u verantwoordelijk voor het optimaliseren en uitbouwen van de operationele organisatie op zodanige wijze dat er continu wordt voldaan aan de klantverwachtingen op het gebied van kwaliteit, levertijd en prijs. Een belangrijk thema is dat Spanninga haar productie organisatie in Europa wil versterken en uitbouwen om het Europese verkooppotentieel verder te benutten en de supply chain te optimaliseren. Hierbij is wel het uitgangspunt om het productievolume in China voor de andere marktgebieden op peil te houden.
Als Operations Manager bent u eindverantwoordelijk voor alle operationele processen in Nederland. U bent verantwoordelijk voor het realiseren van de productiedoelstellingen binnen de daarvoor geldende kaders op het gebied van kwaliteit, veiligheid, personeel, productiviteit en kostprijs. Daarbij ligt er een opdracht op het gebied van procesoptimalisatie (LEAN projecten) en het realiseren van een cultuuromslag naar een meer proactieve organisatie.
De Director Sales is verantwoordelijk voor de commerciële groei en ontwikkeling van de sales organisatie in het algemeen en in het bijzonder voor de transitie naar een meer klant gedreven en ‘toegevoegde waarde’ sales cultuur. Tevens zal de Director Sales als Country Board lid verantwoordelijk zijn voor de beleidsvorming en uitvoering voor de strategische en operationele zaken die horen bij deze ambitieuze onderneming.
De positie van Senior Business Developer & Partnership Manager is een brede rol. U bent verantwoordelijk voor het aanbrengen van nieuwe klanten vanuit opportunity’s, deze om te zetten in concrete projecten én in het kwalitatief managen van het partnership tussen de klant en MTA over de gehele levenscyclus van die projecten.
A finance business partner to the SKF BV Management Team and the RTD Management Team. Enabling RTD management to analyse and understand the financial impact of their decision making. Managing day-to-day financial activities for both RTD as well as SKF B.V.
Als Regiodirecteur bent u verantwoordelijk voor de complete organisatie en het functioneren van de regio west. Dit betekent dat u alle werkprocessen en mensen binnen die regio aanstuurt en eindverantwoordelijk bent voor de realisatie en (financiële) resultaten van alle projecten/activiteiten in deze regio. Daarnaast bent u verantwoordelijk voor de commerciële doelstellingen binnen de regio en bent u het gezicht in de markt. Uiteraard zijn de contacten met (potentiële) klanten en opdrachtgevers een belangrijk onderdeel van uw rol als Regiodirecteur.
Avantes professional sales team’s success is a function of its responsiveness, pragmatism and industry leading technical know-how. Avantes sales process is rooted in a high degree of customer intimacy resulting in engineered solutions that meet and exceed our customer’s expectations. Avantes sales have grown robustly over their history and the new Commercial Director will be responsible for maintaining and accelerating this growth. Of particular importance in this position is the alignment and positioning of Avantes product portfolio across their current and new strategic markets through a combination of sales and marketing activities. The leadership of this position should be aimed at aligning the sales and marketing organization behind Avantes strategic corporate vision.
Als Manager QHSE ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling, coördinatie en het onderhouden van het kwaliteitssysteem van ANDRITZ Gouda. Je adviseert directie en management over het kwaliteitsbeleid van de onderneming en bent (mede) verantwoordelijk voor de uitvoering van dit beleid. De organisatie heeft enige tijd geleden een transformatie ingezet om de ambitieuze groeidoelstellingen te realiseren. Dit vergt zowel op mens, proces en cultuur een verandering, welke daarmee ook impact heeft op de afdeling QHSE.
De Productie Manager is verantwoordelijk voor het, op een duidelijke wijze en vanuit een heldere visie, leidinggeven aan de afdeling Productie in Veenendaal. Samen met de Maintenance Manager heeft de Productie Manager een spilfunctie in het productieproces.
De Productie Manager is verantwoordelijk voor het optimaal laten functioneren van het gehele productieproces zodat doelstellingen op het gebied van kwaliteit, kwantiteit, kosten en leverbetrouwbaarheid worden behaald. Daarbij hoort het concreet vormgeven van een gezonde en ambitieuze cultuur (houding en gedrag), niet alleen ten aanzien van veiligheid en hygiëne.
Het ontwikkelen, initiëren, onderhouden en uitbouwen van intensieve contacten met (potentiële) Nederlandse key accounts in de industriële branche en de verschillende afdelingen binnen Toyota Material Handling Nederland. De wensen van de key accounts staan centraal voor het functioneren van de eigen organisatie. Het is jouw streven via de Toyota Material Handling dienstverlening de klant succesvol te maken.
Sinds 2018 is Heembeton weer een zelfstandige organisatie binnen De Ruwbouw Groep. In de tussentijd is er gebouwd aan een nieuw MT en zijn er diverse onderwerpen op de agenda gezet. Er moet nu verder gebouwd worden aan een sterke organisatie en een winstgevende toekomst.
Als Manager Sales bent u Commercieel verantwoordelijk voor Heembeton. Daarmee draagt u zorg voor het maken en uitvoeren van het commerciële plan en het succesvol ontwikkelen en bouwen van het team.
Als Finance Manager wordt u naast het aansturen van het finance team, verantwoordelijk voor een juiste en tijdige uitvoering van de financiële administratie, controlling, jaarrekening en consolidatie.
U heeft tevens een verantwoordelijkheid in het verder professionaliseren van de afdeling finance en de verbinding te maken met andere afdelingen binnen Fluor Tubing.
De Financieel Directeur is verantwoordelijk voor het financieel management van Bravilor Bonamat en de communicatie hierover naar de interne en externe stakeholders. Hierbij draag je zorg voor adequate financiële rapportage in overeenstemming met het bedrijfsbeleid en de wettelijke vereisten en praktijken. Tevens zal de Financieel Directeur als MT lid verantwoordelijk zijn voor de beleidsvorming en uitvoering van de strategische en operationele zaken op IT en HR gebied.
Als Directeur bent u strategisch, financieel, commercieel en operationeel eindverantwoordelijk voor Orion Beton. Naast de dagelijkse leiding en aansturing van het bedrijf zijn er op dit moment een drietal pijlers waar u zich concreet voor in gaat zetten:
- Commercie en netwerk: op basis van de verder te ontwikkelen groeistrategie sturen op verdere versterking van marktaandeel, omzet en rendement;
- Mens en Cultuur: het verder professionaliseren van de organisatie, versterken van samenwerking en vergroten van ondernemerschap, dit in samenwerking met HR vanuit de AGAR Holding;
- Productie en installaties: in kaart brengen van productieproces, installaties en efficiency en daaruit voortkomende investeringsplannen.
Als Manager Operations maakt u onderdeel uit van het MT bestaande uit de Algemeen Directeur, de Controller en de Informatiemanager. Verder wordt u ondersteund door een HR Adviseur. U geeft leiding aan de twee Productieleiders van Woningbouw en Industrie, het Hoofd TD, het Betonlab, KAM, Logistiek en het Molenhuis. U rapporteert aan de Algemeen Directeur en uw standplaats is Amsterdam. U draagt daarbij zorg voor verbinding, optimale samenwerking en ontwikkeling van de medewerkers. Indirect geeft u leiding aan zo’n 80 medewerkers. Daarnaast bent u verantwoordelijk voor: productie, projectplanning en investeringen, bedrijfsbureau, advisering, kennis en innovatie, netwerk en veiligheid.
Als Manager Engineering bent u verantwoordelijk voor het ontwikkelen, opstellen en implementeren van het engineering- en innovatiebeleid van alle producten van Dycore, op zodanige wijze dat er optimale ondersteuning geleverd wordt ten behoeve van het behalen van de bedrijfsdoelstellingen, een zo hoog mogelijk rendement en een hoge klanttevredenheid, binnen de regels van het vakgebied.
Als Sales Director word je eindverantwoordelijk voor het Benelux Sales Team.
Het doel is de klanten maximaal te ontzorgen op het gebied van haar intern transportvraagstuk. En daartoe verkopen zij onder andere (semi) geautomatiseerde systemen, maar ook standaard heftrucks, stellingen, warehousetrucks en AGV systemen. Dit doen zij veelal in combinatie met advies en consultancy op het gebied van procesoptimalisatie en magazijnindeling (solution selling)
Als Algemeen Directeur wordt u verantwoordelijk voor de onderneming in al haar facetten; operationeel, financieel, commercieel, logistiek, kwaliteit en veiligheid. U geeft direct leiding aan operations en sales. Indirect heeft u een verantwoordelijkheid over ca. 30 medewerkers.
U rapporteert aan een toezichthouder namens de grootaandeelhouder. Een belangrijk aspect is het verder optimaliseren en uitbouwen van de onderneming op zodanige wijze dat er continu wordt voldaan aan de klantverwachtingen op het gebied van kwaliteit, levertijd en prijs. Dit alles gepaard gaande met een scherp oog voor zaken op het gebied van duurzaamheid/milieu veiligheid en gezondheid.
In deze nieuwe positie ben je dagelijks op zoek naar de juiste kandidaat. Met een kritische en opbouwende blik ondersteun je jouw collega consultants op weg naar de ideale match. Naast jouw search activiteiten vervul je verschillende office management taken.
Als Technical Director maakt u deel uit van het Global Management Team en geeft
u leiding aan de gehele technische organisatie van Spanninga, bestaande uit een R&D Manager, Product Designers, Product Engineers, Electrical Engineers en Optical Engineers, totaal zo’n 20 professionals, waarvan een groot deel in China. Uw standplaats is Joure, maar u bezoekt de productie locaties in China en Frankrijk indien gewenst.
Als Technical Director bent u verantwoordelijk voor het initiëren, vertalen en het in executie brengen van Spanninga’s organisatiedoelstellingen op het gebied van het opzetten van innovatie roadmap’s, productontwikkeling en productie- en proces ontwikkelings- programma’s om kwalitatief en kwantitatief constant te voldoen aan de huidige en de toekomstig te verwachte marktvraag.
Als Manager Production Engineering wordt u verantwoordelijk voor de maakbaarheid en haalbaarheid van klantorders door het tijdig en compleet opleveren van de voorbereiding van de productieorders ten aanzien van productiemethoden, productie inrichting, routing, tekeningen, instructies, machinebelastbaarheid en productie equipment. Het is uw doel om uw afdeling naar een hoger plan te brengen en invulling te geven aan de toekomstvisie van Sif. Veel van uw tijd besteedt u dan ook aan het sturing geven aan en verder ontwikkelen van uw team. U bent voor hen een inspirator en haalt het beste in hen naar boven. U geeft sturing aan 7 productie engineers, waarvan er 6 in Roermond en één op de Maasvlakte werkzaam is. Uw standplaats is Roermond, maar u bent met enige regelmaat ook op de Maasvlakte.
- Services een integraal onderdeel van de totale propositie maken richting de klant met data gedreven diensten;
- Realiseren van een uitbreiding van de propositie van de service business;
- Het creëren van een sterk team wat klantgericht denkt en proactief werkt;
- Het realiseren van significante omzetgroei.
Als Manager After Sales ben je verantwoordelijk voor de after sales van de organisatie en het is jouw uitdaging om de komende jaren de aftersales te professionaliseren. Dit betekent jouw team begeleiden naar het volgende niveau en processen verder te optimaliseren.
Als Directeur Betonmortel bent u commercieel, financieel en operationeel verantwoordelijk voor het bedrijfsresultaat van Bruil Betonmortel. Naast de dagelijkse leiding en aansturing van het bedrijf zijn er op dit moment een drietal pijlers waar u zich concreet voor in gaat zetten:
Dit doet u een concurrerende vechtersmarkt, waarbij verbetering van de marge van de businessline transportbeton met name is te realiseren door efficiency verbetering. Optimalisatie en structurering van de interne processen en werkwijzen vragen hierbij bijzondere aandacht.
Voor de afdeling Service & Onderhoud is er de afgelopen jaren een flinke groei doorgemaakt. In de komende fase wordt het belangrijk om betreffende de groei te stabiliseren en verder te structureren. Om vervolgens zorg te dragen voor een verdere professionalisering en inrichting van de afdeling, op zowel proces-, procedure-, als personeelsniveau. Doel is dat het lerend vermogen nog verder verbetert door efficiëntere uitwisseling van kennis en het hebben van meer inzicht zodat het potentieel van alle medewerkers nog verder wordt benut en daarmee de organisatiedoelstellingen worden bereikt.
You are able to lead and develop your new department and team in order to make the difference within a challenging, ambitious and demanding organization. You create a high-performance culture where colleagues are willing to learn with, and from each other. The focus is on continuous improvement from a structural and organizational effective perspective. It is your task to motivate and guide people and the organization on this. You strive for the highest possible quality and safety level. You have an exemplary role and a pro-active attitude when it comes to new initiatives and developments.
Als Manager Operations Office stuur je de Operations Office (Bedrijfsbureau) aan en je bent daarmee verantwoordelijk voor de uitvoering van de tijdige en juiste voorbereiding en ondersteuning van de realisatie van projecten ten behoeve van een optimaal verloop hiervan. Je zorgt ervoor dat de processen zo verlopen dat doelstellingen gehaald worden terwijl een bijdrage geleverd wordt aan het continu verbeteren van de organisatie als geheel.
Het Hoofd Bedrijfsbureau is verantwoordelijk voor het implementeren en behouden van optimale en efficiënte processen om te zorgen voor realistische planningen en complete orders voor de productie binnen de afspraken met de (interne) klant. Daarnaast is het Hoofd Bedrijfsbureau verantwoordelijk voor het bouwen van een efficiënt ingericht magazijn en zorgt voor een adequate en effectieve supply chain. Met als eind doel dat de levertijden worden verkort, productie beter wordt gefaciliteerd en voorraad posities beter worden ingezet.
De opdracht is de volledige implementatie en afronding van het ERP project en het realiseren van de verandering in de organisatie.
De CCO is verantwoordelijk voor de commerciële groei en ontwikkeling van de sales organisatie in het algemeen en in het bijzonder voor de verandering naar een meer klant gedreven en pro actieve sales cultuur. Tevens zal de CCO als MT lid verantwoordelijk zijn voor de beleidsvorming en uitvoering voor de strategische en operationele zaken die horen bij deze ambitieuze onderneming.
De Manager Productie is verantwoordelijk voor het optimaal laten functioneren van de productie, onderhoud en de bijbehorende processen. De vier speerpunten hierbij zijn: personeel, productie methoden, machines en het continue verbeteren. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor Veiligheid, Arbo en Milieu.
Je wordt verantwoordelijk voor het financieel management van de organisatie en de communicatie hierover naar de interne en externe stakeholders. Je zorgt voor een juiste en tijdige uitvoering van de financiële administratie, inclusief de periodieke rapportages en de jaarrekening. Daarnaast houd je je bezig met planning en prognoses. Als onderdeel van het MT ben je medeverantwoordelijk voor het ontwikkelen van de visie en het opstellen en realiseren van de (financiële) strategie van de organisatie. Je bent de rechterhand van de Managing Director en zult hem waarnemen bij afwezigheid.
De Financieel Directeur zal zorgen voor adequate financiële rapportage in overeenstemming met het bedrijfsbeleid en de wettelijke vereisten en praktijken. Door het inrichten van processen, implementatie van beleid en verdere rapportagemethoden zal de financieel directeur de bedrijfsprocessen ondersteunen en bijdragen aan verdere ontwikkeling van de financiële organisatie.
De Commercieel Directeur is verantwoordelijk voor de commerciële groei en ontwikkeling van de sales organisatie in het algemeen en in het bijzonder de verandering naar een ondernemende cultuur waarbij de verantwoordelijkheid bij het individu komt te liggen. Tevens zal de Commercieel Directeur als MT lid verantwoordelijk zijn voor de beleidsvorming en uitvoering voor de strategische en operationele zaken die horen bij een ambitieuze onderneming.
De Business Development Manager is verantwoordelijk voor het uitbouwen van de huidige afzetmarkt en het aanboren van nieuwe afzetmarkten in de Benelux en Nordics. Je rapporteert rechtstreeks aan de Managing Director Benelux, die ook standplaats Utrecht heeft. Je werkt nauw samen met Accountmanagement in de acquisitie van strategische klanten en met jouw collega Projectleiders werk je samen op het moment dat je de new business de organisatie binnen brengt. Regelmatig heb je overleg met Field Marketing over leadgeneratie en marktinformatie. Je zult enkele keren per jaar het hoofdkantoor in Duitsland bezoeken voor technische/product inhoudelijke trainingen en bijeenkomsten.
Als HR manager bent u verantwoordelijk voor het opstellen en implementeren van het HR beleid en processen en draagt u bij in de verdere professionalisering en groeidoelstellingen van ANDRITZ Gouda. Een belangrijke verantwoordelijkheid ligt op het gebied van cultuurverandering en professionalisering op zowel individueel, team, als organisatieniveau.
U wordt verantwoordelijk voor een juiste en tijdige uitvoering van de financiële administratie, controlling, jaarrekening en consolidatie. Het managen van valuta (FX) posities, verzekeringen en cash planning behoren eveneens tot uw verantwoordelijkheden. Daarnaast heeft u een verantwoordelijkheid in het verder professionaliseren van de afdeling finance and control en de verbinding te maken met andere afdelingen binnen IQI. Risk & Compliance zijn eveneens een belangrijk thema in uw portefeuille. Verder heeft u in uw rol internationale contacten met bijvoorbeeld klanten, verzekeraars en leveranciers.
Als Algemeen Directeur bent u eindverantwoordelijk voor de totale bedrijfsvoering van GrainPlastics. Focus ligt op het verbeteren van de operatie. Er moet een optimalisatieslag gemaakt worden binnen de productie en aanverwante processen zoals logistiek, planning en productieadministratie. U draagt daarin zorg voor een verbetering van kwaliteit, efficiency en productievolume. Verder heeft het goed begeleiden van de fusie en het integreren van de twee productielocaties hoge prioriteit.
Realiseren van winstgevende omzetgroei in de installatie en service business, door middel van verder professionaliseren van de medewerkers, het optimaliseren van de dienstverlening en bouwen aan sterke klantrelaties.
U gaat zorgdragen voor het optimaliseren en professionaliseren van de organisatie.
Het verder bouwen aan een sterk team wat proactief en efficiënt werkt.
De Director Sales is eindverantwoordelijk voor de verkoop van machines, projecten en totaaloplossingen ten behoeve van de feed-industrie. De functie kent hierbij een aantal belangrijke speerpunten, namelijk:
- Het verder uitbouwen van de dienstverlening aansluitend op de wensen van de klant en hierbij een stijging in zowel omzet als marge realiseren;
- Het (verder) opbouwen en ontwikkelen van de Sales afdeling;
- Het doorontwikkelen naar een sales excellence organisatie;
- Het voortdurend sturen op het uitgangspunt dat de markt bepaalt.
The Site Director is responsible to develop and execute the manufacturing strategy for the site as part of the global strategy, in order to meet HSE, Quality, S&OP and Cost & Capital targets, creating/maintaining a leadership position in cost/ton, by directing and leading the site organization.
Main goal of the Director Operations Center is to achieve the most effective and efficient operation for Demand Planning, Supply Planning, Logistics, Order Management and MIS by reconfiguring the supply chain in Europe aligned with the (commercial) strategy and in cooperation with HQ. Next to leading and coaching the team and running the daily operations.
Als Operations Manager draagt u zorg voor een optimale productie met kwalitatief hoogwaardige producten tegen de juiste kostprijs. Daarin geeft u leiding aan de Groepsleider Expeditie en Magazijn, de Groepsleider Servicedienst, de Teamleider Constructie, de Teamleider Bedrijfsbureau en de drie Afdelingshoofden in de fabriek. Indirect geeft u leiding aan zo’n 200 medewerkers waarvan 70% een arbeidshandicap heeft; lichamelijk en/of verstandelijk.
Als Sales Director bij Pon Equipment bent u eindverantwoordelijk voor de Nederlandse Salesteams van Caterpillar graafmachines, wielladers en Komptech recyclingmachines. Deze teams zorgen voor de verkoop van nieuwe en gebruikte machines, en Caterpillar Rentals.
De functie kent naast het tactisch / operationeel aansturen van sales een aantal belangrijke speerpunten, namelijk:
- Het verder ontwikkelen van nieuwe proposities/saleskanalen, verbreden van de customer base, meer retail klanten aantrekken en verkoop low spec machines vergroten.
- Zorgen voor synergie: de verschillende afdelingen op elkaar afstemmen en een (salesfunnel) strategie bepalen en uitvoeren.
- Doorzetten van verandering van zowel cultuur als gedrag.
De Logistiek Manager zal rust en structuur moeten aanbrengen om de geplande doelstellingen te realiseren. Daarnaast signaleert de Logistiek Manager proces- en productiviteitsverbeteringen ter verdere verbetering van de organisatie. In het MT is de
Logistiek Manager verantwoordelijk voor het logistiek beleid en levert buiten zijn eigen discipline ook een strategische bijdrage in de breedte van de organisatie. Voor de toekomst staan er een aantal interessante vraagstukken op de agenda.
Als Manager Sales bent u verantwoordelijk voor het realiseren van de commerciële doelstellingen binnen het segment Industrie, namelijk: Het realiseren van de commerciële groei op basis van omzet, marge en rendement; Het professionaliseren van de salesorganisatie op het gebied van mens, proces, systeem en positie t.o.v. klanten en partners.
Het belangrijkste doel voor deze functie is het vertalen van de organisatiedoelstellingen naar concrete oplossingen en toepassingen binnen de in de roadmaps gestelde doelstellingen in nauwe samenwerking met de afdelingen Commercie en Productie. Daarbij lettend op het optimaliseren en continue verbeteren van de processen en producten.
Als HR manager ben je verantwoordelijk voor het opstellen en implementeren van het HR beleid en processen en draag je bij in de verdere professionalisering en groeidoelstellingen van Avantes. Een belangrijke verantwoordelijkheid ligt enerzijds op het gebied van het inrichten en positioneren van HR, anderzijds op het gebied van cultuurverandering en professionalisering op zowel individueel, team, als organisatieniveau.
Als Head of HR bent u, in samenwerking met het Nederlandse managementteam en Holding Directie, verantwoordelijk voor het maken en implementeren van het HR beleid en draagt u bij in de verdere professionalisering en groeidoelstellingen van onze opdrachtgever. Een belangrijke verantwoordelijkheid ligt op het gebied van change management en organisatorische transformatie, op zowel individueel als teamniveau.
Als HR Manager bent u, in samenwerking met de directie en het managementteam, verantwoordelijk voor het verder vormgeven en implementeren van het HR beleid en bijdragen in de verdere professionalisering en groeidoelstellingen van Wila.
Als Directeur Productie & Techniek bent u verantwoordelijk voor de prestaties van de vier fabrieken (ongeveer 200 fte) waarbij het gaat om veiligheid, productiviteit, kwaliteit, techniek, onderhoud, innovatie en investeringen (2019: 10 mln), waarbij er een bijzondere focus is op productiviteit, en onderhoud en de daarbij behorende investeringen.
Als Logistiek Manager Nederland bent u verantwoordelijk voor de gehele logistieke organisatie van Raab Karcher in Nederland. U geeft hierbij direct leiding aan zes regionale logistiek managers en een manager Leanworks en indirect aan ca. 200 medewerkers, verdeeld over planners, logistieke backoffice, chauffeurs en magazijnmedewerkers.
Als Inkoop Manager bent u eindverantwoordelijk voor het gehele inkoopbeleid en -uitvoering. U draagt zorg voor het professioneel opzetten van inkoop, intern en extern stakeholdermanagement en het inkopen binnen alle categorieën.
De Commercieel Directeur is verantwoordelijk voor de commerciële groei en ontwikkeling van de organisatie in het algemeen en de productielijn van de EcoCoolBox in het bijzonder. Tevens zal de Commercieel Directeur als mede-directielid verantwoordelijk zijn voor de beleidsvorming en uitvoering voor de strategische, technische en operationele zaken die horen bij een ambitieuze startup onderneming.
De Business Development Director is voor A.Hak Pipelines & Facilities, Electron en Infranet verantwoordelijk voor het verwerven van nieuwe opdrachtgevers, het aanboren van nieuwe markten en het ontwikkelen van nieuwe proposities en innovaties op het gebied van nieuwe energie, waarbij de organisatie als preferred ketenpartner dan wel hoofdaannemer optreedt.
Als Manager QHSE bent u verantwoordelijk voor het opstellen, optimaliseren en (laten) uitvoeren van het QHSE beleid van de onderneming. Dit beleid zal leiden tot een optimalisering van het operationele proces van de organisatie. U brengt QHSE naar een hoger plan en realiseert een hoger veiligheidsbewustzijn bij de medewerkers.
Je wordt verantwoordelijk voor het financieel management van de organisatie en de communicatie hierover naar de interne en externe stakeholders. Daarnaast zorg je voor een juiste en tijdige uitvoering van de financiële administratie, inclusief de periodieke rapportages en de jaarrekening.
Ook heb je een verantwoordelijkheid in het verder professionaliseren van de afdeling en zul je sturing geven aan afdeling overschrijdende projecten in het kader van AO/IC. Als onderdeel van het MT ben je medeverantwoordelijk voor het ontwikkelen van de visie en het opstellen en realiseren van de strategie van de organisatie.
In this role as Head of Regulatory Affairs you will provide strategical and tactical direction and functional leadership to the regulatory network within the company in a multi-sited,-cultural and-product group environment. You will also ensure robust internal regulatory systems, legislative compliance and to share best practices.
De Functie van Manager QHSE is nieuw binnen Royal Van Lent. Voorheen waren kwaliteit en HSE onder verschillende afdelingen georganiseerd. Eén van de doelstellingen wordt het organiseren van QHSE onder één afdeling in verbinding met de gehele organisatie, waarbij de medewerkers geholpen moeten worden in deze transitie.
De Projectmanager is verantwoordelijk voor het, op een duidelijke wijze en vanuit een heldere visie, leidinggeven aan de afdeling Projecten in Veenendaal.
Als Manager Service en Onderhoud draagt u zorg voor het opstellen en realiseren van doelstellingen op het gebied van kwaliteit en productiviteit ten aanzien van service en onderhoud. Het doel is om de afdelingen als de best geoliede machine te laten functioneren. Alles onder het motto: “First time right”.
Als Continuous Improvement Manager bent u in de lead om structurele procesverbeteringen te realiseren binnen de drie fabrieken in Kampen. Hierbij gaat het om het realiseren van een efficiënte procesflow, het probleemvrij functioneren van de machines en het voorkomen van fouten en het opzetten van planmatig preventief onderhoud.
Het neerzetten van een duidelijke profilering van het Hulpmiddelencentrum, zowel intern als extern en het opstellen van een gedegen Marketing en Communicatieplan, zowel voor de korte als de lange termijn, en het realiseren daarvan.
Als Financieel Manager bent u Business Partner voor de Algemeen Directeur en ASVB waarin u op strategische en operationeel niveau actief bijdraagt aan de visievorming, informatievoorziening en advisering. Daarnaast bent u verantwoordelijk voor het gehele financieel beheer van Lokhorst met alle projecten en daaruit voortvloeiende relevante rapportages. Uiteraard bent u verantwoordelijk voor een adequate projectadministratie en risicomanagement. Tot slot gaat u de koers uitzetten voor de inrichting van een stevige en goede Financiële afdeling.
Als CFO bent u het financieel geweten van de Kaak Group en bent daarmee eindverantwoordelijk voor de financiële zaken binnen de groep en hebt u een sturende en adviserende rol richting de bedrijven die daaronder vallen, welke allemaal een eigen P&L hebben.
Je wordt verantwoordelijk voor een juiste en tijdige uitvoering van de financiële administratie,
inclusief jaarrekening en consolidatie. Daarnaast heb je een verantwoordelijkheid in het verder professionaliseren van de afdeling en organisatie. Als financieel sparringpartner van de Algemeen Directeur weet jij de volgende groeifase van EPI in juiste banen te leiden.
De Operationeel Directeur is verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van de vestigingen van QBuild Reco Herstel B.V. U begeeft zich regelmatig daadwerkelijk op de werkvloer, weet wat er speelt en houdt contacten op alle lagen van de organisatie en u geeft hierin het goede voorbeeld naar de teamleiders en Operationeel Directeur om vooral hetzelfde te doen.
Als Algemeen Directeur bent u eindverantwoordelijk voor de totale bedrijfsvoering met extra aandacht voor commerciële activiteiten. De focus ligt op marktontwikkeling, groei en het verder ontwikkelen van de mensen in de organisatie.
Als Algemeen Directeur bent u strategische, commercieel, financieel en operationeel eindverantwoordelijk voor Megamix Randstad B.V.
Als Plantmanager bij MBI bent u verantwoordelijk voor de prestaties van de Plant in Aalst waarbij het gaat om veiligheid, productiviteit, kwaliteit, techniek, onderhoud en investeringen.
The Senior Operations Manager will be responsible for the definition and delivery of long-term site operational strategy and the implementation of a new organisational structure across the site. Through effective direct leadership of Plant and Training teams across multiple assets, you will also be a key part of the European S&OP group to improve plant performance, drive OTIF targets and develop a progressive and agile culture on site to achieve strategic site and business goals.
The main goal of the Business Development Manager is to realise long term profitable global growth of Service Solutions in the Food & Beverages Industry. This is done in close cooperation with the local sales teams in the different countries by early engagement, developing, exploiting and maximizing the Food & Beverages producing business areas, i.e. market share growth, white spot closure, developing entrance strategies and long- and medium-term business opportunity development All based on a global I4.0 Service Solutions business strategy.
Van Wijnen Materieel B.V. is een zelfstandige entiteit binnen de Van Wijnen Groep en verzorgt het materieel voor geheel Nederland. Dit gaat in goede samenwerking met de collega’s op de bouw. Van Wijnen Materieel bestaat uit een hechte club mensen werkend vanuit de drie vestigingen in Dordrecht, Deventer en Gorredijk. Als gevolg van een organisatiewijziging en ter uitbreiding van het team van Van Wijnen Materieel zijn zij op zoek naar een gedreven en verbindende Manager Logistiek die de organisatie naar een hoger niveau kan brengen, zowel op mens als proces niveau, en veranderingen kan initiëren en doorvoeren. Het betreft een nieuwe functie binnen de organisatie.
Een interessante functie voor de kandidaat met goede kennis van ICT, bij voorkeur affiniteit met de bouw en ervaring in een dienstverlenende rol.
Voor onze opdrachtgever Strukton Worksphere zijn op zoek naar een ervaren, commercieel gedreven Regiodirecteur voor de Regio Zuid. Strukton Worksphere is een landelijk opererend technologiebedrijf met als missie: het creëren van prettige en gezonde werk- en verblijfsomgevingen voor iedereen. Door de combinatie van Bouw, Elektrotechniek en Werktuigbouwkunde is de organisatie in staat als brede partner totaaloplossingen aan te bieden op het gebied van ontwerp, bouw én onderhoud en beheer.
Het kan zijn dat je op zoek bent naar een nieuwe functie die hier niet tussen staat. Lodiers & Partners slaat je gegevens graag op in haar databank om zo bij een vrijgekomen positie contact met je op te nemen.
Hoofdstraat 252, 3972 LK Driebergen-Rijsenburg
+31 (0)343 44 48 68 | contact@lodiersenpartners.nl