Als HR Business Partner ben je verantwoordelijk voor het bijdragen aan de verdere ontwikkeling van SIS door middel van HR-advies en organisatieontwikkeling, optimalisering van HR-processen met inzet van moderne HR-technieken, met als doel de continuïteit, de kwaliteit, efficiëntie, het imago en de ontwikkeling van SIS en haar medewerkers.
Lodiers & Partners biedt, naast vaste posities, ook interim oplossingen en heeft in de loop der jaren een groot bestand opgebouwd van interim kandidaten voor de verschillende functiedisciplines. Gezien de toenemende interim vraag bij bestaande relaties, het marktpotentieel en onze eigen ambitie, willen wij een apart ‘label’ toevoegen aan onze organisatie: Lodiers & Partners Interim Management. Vanuit dit label kunnen wij nog meer focus leggen op interim posities. Om hier daadwerkelijk vorm en inhoud aan te geven zijn wij op zoek naar een Consultant Interim Management.
Voor deze business unit zoeken wij een ondernemende en onafhankelijke HR Manager/Senior HR Business Partner. De HR Manager speelt een cruciale rol als linking pin voor zowel MT-leden als de leidinggevenden en medewerkers binnen BOAL Extrusion. Wij zoeken daarom een verbindende HR professional die energie brengt en het een uitdaging vindt om te bouwen, te ontwikkelen en structuur aan te brengen.
Je zult als Manager Operations verantwoordelijk zijn voor het leiden, coachen en (bij)sturen van de dagelijkse operatie waarbij het uitgangspunt is om tijdig en met de juiste kwaliteit aan de klantvraag te voldoen. Daarnaast richt je je op verder optimaliseren en verder harmoniseren van de productieprocessen binnen de organisatie. Met als ultieme doel een uiterst tevreden klant om daarmee de bedrijfsdoelen te kunnen realiseren.
Je wordt verantwoordelijk voor de maakbaarheid en haalbaarheid van klantorders door het tijdig en compleet opleveren van de voorbereiding van de productieorders ten aanzien van productiemethoden, productie inrichting, routing, tekeningen, instructies, machinebelastbaarheid en productie equipment.
Als HR Directeur ben je, in samenwerking met jouw mede directieleden, verantwoordelijk voor het maken en implementeren van het corporate HR beleid en je zult bijdragen in de verdere professionalisering en groeidoelstellingen van Teesing. Naast de HR verantwoordelijkheid wordt een actieve bijdrage geleverd op het gebied van Change Management, organisatorische transformatie en wet- & regelgeving (MVO, compliance, etc.).
Directe verkoop van producten en diensten door middel van het ontwikkelen, initiëren, onderhouden en uitbouwen van intensieve contacten met klanten en prospects binnen de Benelux.
Als Site Operations Manager speel je een essentiële rol in het aansturen van de operationele processen van de fabriek. Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie van de magazijnen, productie en onderhoud. Je doel is om de kwaliteit, kosten en leveringen (QCD) te optimaliseren, met het oog op de verdere ontwikkeling van het bedrijf.
Als Financieel Directeur speel je een cruciale rol als sparringpartner voor het directie- en managementteam. Je speelt met je uitgebreide expertise een cruciale rol bij het vormgeven van de strategische koers, adequate periodieke financiële management rapportages, het stimuleren van verbeteringen in de bedrijfsvoering en het aansturen van verschillende afdelingen binnen de organisatie. Dit alles met als doel om een gezonde, maar ambitieuze, groei te realiseren!
Voor APK Group Nederland, een ambitieuze en snelgroeiende organisatie, zoeken wij een Financieel Directeur. Als Financieel Directeur ben je eindverantwoordelijk voor het opstellen en het uitvoeren van het financiële beleid van de APK Group Nederland. Wij zoeken een hands-on leider die met plezier en energie de inhoud in duikt, om echt te snappen en toegevoegde waarde te kunnen leveren.
In verband met het terugtreden van de huidige Directeur van het bedrijf, zoeken wij een waardig opvolger; een mensgerichte Directeur met technisch en financieel bewustzijn, met oprechte interesse en aandacht voor de medewerkers, die relaties met klanten opbouwt, onderhoudt en uitbouwt tot succesvolle samenwerkingen. Een zelfstandige functie waarbij je gebruik kunt maken van de kracht en de kennis van de VDK Groep!
Als Compensation & Benefits Manager houd je je bezig met de vormgeving van het brede arbeidsvoorwaardenbeleid van Strukton in Nederland en de uitvoering ervan. Je biedt strategische en operationele ondersteuning aan de organisatie en daarmee heb je een belangrijke verantwoordelijkheid voor het welzijn van de medewerkers, waaronder arbeidsvoorwaarden, pensioen, sociale zekerheid, maar ook gezondheid en vitaliteit.
As Manager Finance, IT & Facilities you will be responsible for the further growth, financial health and development of the organization. This is done by structuring, optimizing and empowering your teams. And further alignment and collaboration with the other Veth Propulsion departments as a strategic business partner.
De Clustermanager is verantwoordelijk voor het mede formuleren en uitvoeren van het strategische beleid en initiatieven van BAM Infraconsult en het aansturen van de 8 Afdelingshoofden (Civiel, Geotechniek, Maritieme Constructies, Rail, Water, Wegen en Technische Installaties) waarbij samenwerking en kennisontwikkeling centraal staat. Voor de verschillende business units van BAM is de Clustermanager het aanspreekpunt en werkt met hen samen aan het gezamenlijke doel: het succesvol uitvoeren van grootschalige infraprojecten, volgens het principe van de 4V’s: veilig, vakkundig, voorspelbaar en vernieuwend.
De afdeling Sales neemt binnen PreZero een sleutelpositie in. In een markt waar duurzaamheid, milieu en circulair ondernemen een steeds prominentere rol krijgen, is het van wezenlijk belang met maatwerk en innovatie de grondstoffenvraagstukken van haar klant duurzaam op te lossen. Voor het team Corporate Accounts zoeken wij een Manager Sales die op betrokken en enthousiaste wijze leiding geeft aan het team van 16 Key Accountmanagers die klanten adviseren over hergebruik, recycling en het tegengaan van verspilling en tegelijkertijd stuurt op commerciële groei.
De Commercieel Manager is verantwoordelijk voor het structureren en verder professionaliseren van Sales, zowel richting de interne organisatie als richting de internationale klanten. Daarnaast heeft de Commercieel Manager een belangrijke rol in het verder in kaart brengen van huidig en toekomstige marktpotentieel wereldwijd.
As a European EHS Manager you will provide strategic direction for Valvoline’s environmental, health and safety management system and has responsibility for developing, executing and sustaining EHS compliance, risk management and sustainability programs in Europe. You will also have a leadership role for the onsite EHS activities at Valvoline’s two locations in The Netherlands.
The main goal of the position of Supply Chain Director Europe is to achieve the most effective and efficient supply chain for all Walraven companies by reconfiguring the supply chain in Europe aligned with the new strategy. To have products available for their customers at the right moment, at the right place with the right specifications, at the lowest costs and environmental footprint possible.
Als Manager HR ben je verantwoordelijk voor het opstellen en implementeren van het HR-beleid en processen en draag je bij in de verdere professionalisering en groeidoelstellingen van Avantes. Een belangrijke verantwoordelijkheid ligt enerzijds op het gebied van het inrichten en positioneren van HR, anderzijds op het gebied van cultuurverandering en professionalisering op zowel individueel, team, als organisatieniveau.
Als HR Business Partner ben je verantwoordelijk voor het bijdragen aan de verdere ontwikkeling van de BU door middel van HR-advies en organisatieontwikkeling, optimalisering van HR-processen met inzet van moderne HR-technieken, en de implementatie van de afgestemde HR-strategie, met als doel de continuïteit, de kwaliteit, efficiëntie, het imago en de ontwikkeling van de BU en haar medewerkers. Je participeert volop in de transitie van de organisatie. Thema’s die een belangrijke rol spelen zijn onder andere employer branding, inclusie en diversiteit, succession planning en duurzame inzetbaarheid.
The CFO is part of the Dutch management team and together with the Plant Manager, who runs the operation, responsible for PPR. As CFO you have a statutory responsibility and you will be responsible for Finance, Human resources, Procurement and IT The CFO will lead a team of about 8 colleagues and you report directly to the Group CFO of Onyx Power.
Als CEO Fences bent u P&L en eindverantwoordelijk in het verder uitbouwen en realiseren van een winstgevende omzetgroei van de Business Unit Fences. Met uw ondernemende instelling bent u een echte leider in het creëren van sterke teams en betrokken medewerkers, weet u de dienstverlening te optimaliseren en bouwt u mee aan sterke klant- en leveranciersrelaties.
Als Operationeel Directeur bent u verantwoordelijk voor het optimaliseren en uitbouwen van de operationele organisatie op zodanige wijze dat er continu wordt voldaan aan de klantverwachtingen op het gebied van kwaliteit, levertijd, betrouwbaarheid en veiligheid.
Als Algemeen Directeur bent u verantwoordelijk voor het verder optimaliseren en uitbouwen van de onderneming op zodanige wijze dat er continu wordt voldaan aan de klantverwachtingen op het gebied van kwaliteit, levertijd en prijs. Dit alles gepaard gaande met een scherp oog voor een duidelijke visie, de mensen in de organisatie, de markt en innovatie.
In de rol van Regio Directeur Brabant-Zeeland geef je sturing aan een drietal vestigingen, te weten Goes (30 fte), Haaren (60 fte) en Venray (120 fte). Voor de vestiging Venray en Haaren word je hierin ondersteund door twee Vestigingsmanagers. Voor de vestiging Goes heb je een dubbelrol, want hiervoor ben je tevens de Vestigingsmanager.
Het functioneel aansturen en ondersteunen van de HR afdelingen van de vier fabrieken in het vormgeven en uitrollen van een eenduidige HR policy. Speerpunten zijn Learning & Development en Performance Management.
As a Senior Brand Manager you will define and realize the mid and short marketing strategy for the Bonduelle brand in line with the group's vision and strategy. Therefore contributing to and stimulating sustainable growth with positive impact on “people, planet and profit”. You will have a leading role in the overall brand communication and a specific portfolio responsibility on the ambient business (canned and pouch), both in the Netherlands and Belgium.
Yunex Traffic is een wereldspeler op het gebied van intelligente verkeerssystemen. Ze ontwikkelen, realiseren en onderhouden IT-platformen op het gebied van automatiseringsoplossingen en intelligente systemen voor bruggen, tunnels, keringen, sluizen en (water)wegen teneinde de kwaliteit van leven, de verkeersveiligheid en duurzaamheid te verhogen. Yunex Traffic is opgericht en groot geworden onder de paraplu van Siemens, maar inmiddels uitgegroeid tot een onafhankelijke marktleider op het gebied van innovatieve en complexe projecten in de infrastructuur.
Als Procurement Manager rapporteer je aan de Algemeen Directeur en ben je onderdeel van het leiderschapsteam, bestaande uit de Sales Manager, Financieel Directeur en de Algemeen Directeur. Het betreft een nieuwe positie waarbij de twee huidige teams Product Ontwikkeling en Supply Chain door eenzelfde manager aangestuurd worden.
As After Market Director you will be responsible for the commercial growth and development of the After Market Organization in order to expand Foodmate’s global footprint.
As a Managing Director you will establish a sustainable performing organization by inspiring, developing and managing your people and take measures to further optimize system and processes within the organization.
Als Vestigingsmanager krijg je een mooie kans om vanuit een zelfstandige positie Sterk in Duitsland te verstevigen en de marktpositie te versterken. Je bent als Vestigingsmanager verantwoordelijk voor de commerciële verwerving van projecten alsmede eindverantwoordelijk voor de uitvoering (technisch en financieel) en verantwoordelijk voor de aansturing en bemensing van deze vestiging. Je wordt P&L verantwoordelijk en krijgt de ruimte om het team verder uit te breiden. Om de doelstellingen te bereiken mag je rekenen op veel ruimte en vrijheid om initiatief te tonen en te ondernemen.
Leading, defining and communicating the European product strategy and making sure the products fulfill the latest regulations and match the needs of te European market and profitability targets. Creating a vision with a strong focus on the transfer towards green energy in the airconditioning market, and even more important, the sustainable electrical heating market.
As COO you are responsible for being in full control of and overseeing all business operations to generate sustainable growth. In addition, you will be responsible for the implementation of Leaseweb’ s strategies through effective and coaching leadership and the use of all management resources. Subsequently you ensure an effective implementation of strategic planning and business development. The COO reports directly to the CEO and participates in the global MT.
Als Productie Manager ben je samen met het plant team de stuwende factor voor de veiligheid, kwaliteit en output van je fabriek en je signaleert zelfstandig of met de lijn verbeterprojecten zodat je die kunt vertalen in verbeteringen.
In deze positie bent u verantwoordelijk voor de commerciële groei en ontwikkeling van de (verkoop)organisatie in het algemeen en in het bijzonder voor de verdere transitie naar een verkoopstrategie gebaseerd op toegevoegde waarde. Tevens zal de Commercieel Directeur verantwoordelijk zijn voor de beleidsvorming en uitvoering voor de strategische en operationele commerciële zaken die horen bij deze innovatieve onderneming. Belangrijke speerpunten hierin zijn: - Het sturen op toegevoegde waarde; - Verdere professionalisering op het gebied van key accountmanagement en business development; - Verdere samenwerking en verbinding tussen het commerciële team en andere afdelingen binnen Sonneveld Group;
Als Plantmanager bent u verantwoordelijk voor de prestaties van de Plant in Aalst waarbij het gaat om veiligheid, productiviteit, kwaliteit, techniek, onderhoud en investeringen. U heeft een bijzondere focus op leiderschap, een open cultuur en eigenaarschap, om een continu verbeter cultuur op het gebied van kwaliteit en productiviteit te bereiken. Bij de Plant in Aalst gaat dit met name over leiderschap en cultuur.
Als CFO bent u binnen ArcelorMittal Projects Europe eindverantwoordelijk voor de financiële zaken en management. Als financieel strategisch leider heeft u een proactief sturende en adviserende rol richting de business. Er wordt van u gevraagd dat u vanuit uw financiële discipline, en daarbuiten, meedenkt en handelt ten behoeve van verdere groei en duurzame positieve resultaten van de organisatie, inclusief proces en efficiency verbeteringen. IT behoort ook tot uw resultaat gebied. U heeft een belangrijke rol in het opstellen van strategische en operationele plannen en weet deze om te zetten in te realiseren financiële doelen en prognoses. U zorgt voor een effectieve leiding aan de gehele financiële afdeling en de groei/ ontwikkeling van het team. Hierbij houdt u toezicht op de realisatie, signaleert u risico’s en neemt u adequate maatregelen. Ook heeft u vanuit uw leiderschapskwaliteiten, kennis, ervaring en krachtige persoonlijkheid een zeer belangrijke rol richting verschillende bedrijven.
U bent eindverantwoordelijk voor de IT en Business Information/Improvement afdelingen en bepaalt en levert een bijdrage aan informatiestrategie, beleidsontwikkeling en technische innovaties. Tevens bent u eindverantwoordelijk voor de realisatie van de output, producten, dienstverlening en afdelingsresultaten en vertaald vanuit KPI’s en servicelevel management. Daarnaast bent u medeverantwoordelijk voor de IT-gerelateerde projecten richting de opdrachtgever (Gemeente Amsterdam). Focus ligt met name op data- en IT ontwikkelingen op dit vlak. Een belangrijke taak is de verbinding en aansluiting zoeken vanuit de IT discipline met de andere disciplines binnen Egis Parking Services B.V.
Als Operationeel Manager bent u verantwoordelijk voor het optimaliseren en uitbouwen van de operationele organisatie op zodanige wijze dat er continu wordt voldaan aan de klantverwachtingen op het gebied van kwaliteit, veiligheid, levertijd en prijs.
This position provides the successful candidate an exciting opportunity to work in a truly international and innovative environment. The role enables accelerated personal growth and our client invests significant time and effort in the development of personal and professional skills. In this position you will act as a business partner to senior representatives of key functional areas within the business unit and provide hands-on IT services within the Global Technology Centre. Elevating the IT support to your internal customers by personalising the service they receive and enabling them to achieve excellence within their roles.
In this position you will be part of the newly established Global IP & Regulatory team which is part of the R&D department and you will actively contribute to the growth of a fast-developing technology-led company. This position offers significant growth within the role, giving the opportunity to make a difference in a competitive industry by managing both regulatory protection as well as regulatory opportunities for the business. The company has a collegial working atmosphere an open culture in which it is fun to work and to express your own initiatives.This position provides an outstanding opportunity for the successful candidate to play a critical role in regulatory affairs within a rapidly expanding global playfield in food, feed and alcoholic beverages among others. Besides, this position provides a great role for a Regulatory Manager who has a combination of significant technical knowledge and expertise in the food industry and a thorough understanding of global food law and regulations.
Als Bedrijfsleider van Timmerman ben je operationeel, financieel en commercieel verantwoordelijk voor het uitzetten van de koers en de dagelijkse aansturing van de vestiging in Middelburg. Daarnaast speel je commercieel een belangrijke rol in het uitbouwen en onderhouden van de klantenportefeuille.
As Sales Director you will be responsible for the commercial growth and development of the sales organization in order to expand Foodmate’s global footprint.
Samen met je team ben je verantwoordelijk voor het uitbouwen en verbreden van het assortiment van SanoRice.
Royal Smit & Zoon is looking for a Global Director ESG who will formulate and facilitate the implementation of the global ESG strategy, in order to achieve Smit Group relevance and impact in the leather value chain.
Als Sales Manager West/ Zuid Nederland ben je verantwoordelijk voor het uitbouwen van het marktaandeel van Mitsubishi Logisnext in Zuid Nederland. Je bent daarnaast direct verantwoordelijk voor een aantal (key)accounts.
De Director Sales is verantwoordelijk voor de commerciële groei en ontwikkeling van de sales organisatie in het algemeen en in het bijzonder voor de transitie naar een meer klant gedreven en ‘toegevoegde waarde’ sales cultuur. Tevens zal de Director Sales als Country Board lid verantwoordelijk zijn voor de beleidsvorming en uitvoering voor de strategische en operationele zaken die horen bij deze ambitieuze onderneming.
De positie van Senior Business Developer & Partnership Manager is een brede rol. U bent verantwoordelijk voor het aanbrengen van nieuwe klanten vanuit opportunity’s, deze om te zetten in concrete projecten én in het kwalitatief managen van het partnership tussen de klant en MTA over de gehele levenscyclus van die projecten.
A finance business partner to the SKF BV Management Team and the RTD Management Team. Enabling RTD management to analyse and understand the financial impact of their decision making. Managing day-to-day financial activities for both RTD as well as SKF B.V.
Royal Smit & zoon is looking for a Head of Product Management for its wet-end leather chemicals division, who can lead the product management team and global wet-end leather technicians. As an inspirational people manager you will lead your team (10 fte) with the ultimate goal to enhance further growth of Royal Smit & Zoon by renewing the product portfolio and bringing innovations fast and smooth to the tanneries. You are aiming to further develop Royal Smit & Zoon as a relevant and innovative market player.
Als Regiodirecteur bent u verantwoordelijk voor de complete organisatie en het functioneren van de regio west. Dit betekent dat u alle werkprocessen en mensen binnen die regio aanstuurt en eindverantwoordelijk bent voor de realisatie en (financiële) resultaten van alle projecten/activiteiten in deze regio. Daarnaast bent u verantwoordelijk voor de commerciële doelstellingen binnen de regio en bent u het gezicht in de markt. Uiteraard zijn de contacten met (potentiële) klanten en opdrachtgevers een belangrijk onderdeel van uw rol als Regiodirecteur.
Avantes professional sales team’s success is a function of its responsiveness, pragmatism and industry leading technical know-how. Avantes sales process is rooted in a high degree of customer intimacy resulting in engineered solutions that meet and exceed our customer’s expectations. Avantes sales have grown robustly over their history and the new Commercial Director will be responsible for maintaining and accelerating this growth. Of particular importance in this position is the alignment and positioning of Avantes product portfolio across their current and new strategic markets through a combination of sales and marketing activities. The leadership of this position should be aimed at aligning the sales and marketing organization behind Avantes strategic corporate vision.
Als Manager QHSE ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling, coördinatie en het onderhouden van het kwaliteitssysteem van ANDRITZ Gouda. Je adviseert directie en management over het kwaliteitsbeleid van de onderneming en bent (mede) verantwoordelijk voor de uitvoering van dit beleid. De organisatie heeft enige tijd geleden een transformatie ingezet om de ambitieuze groeidoelstellingen te realiseren. Dit vergt zowel op mens, proces en cultuur een verandering, welke daarmee ook impact heeft op de afdeling QHSE.
Als Operations Manager draag je in deze nieuwe rol binnen SanoRice zorg voor het leggen van een nieuw fundament en breng je de samenwerking tussen de afdelingen productie en maintenance naar een hoger plan. Het verder optimaliseren en verder structureren van de productielocatie is het doel.
De Productie Manager is verantwoordelijk voor het, op een duidelijke wijze en vanuit een heldere visie, leidinggeven aan de afdeling Productie in Veenendaal. Samen met de Maintenance Manager heeft de Productie Manager een spilfunctie in het productieproces.
De Productie Manager is verantwoordelijk voor het optimaal laten functioneren van het gehele productieproces zodat doelstellingen op het gebied van kwaliteit, kwantiteit, kosten en leverbetrouwbaarheid worden behaald. Daarbij hoort het concreet vormgeven van een gezonde en ambitieuze cultuur (houding en gedrag), niet alleen ten aanzien van veiligheid en hygiëne.
Het ontwikkelen, initiëren, onderhouden en uitbouwen van intensieve contacten met (potentiële) Nederlandse key accounts in de industriële branche en de verschillende afdelingen binnen Toyota Material Handling Nederland. De wensen van de key accounts staan centraal voor het functioneren van de eigen organisatie. Het is jouw streven via de Toyota Material Handling dienstverlening de klant succesvol te maken.
De Supply Chain Manager is verantwoordelijk voor de deelgebieden warehouse, planning, customer service en new product coordination en hiermee voor het, op een duidelijke wijze en vanuit een heldere visie, leidinggeven aan de afdeling Supply Chain in Veenendaal. Je rapporteert aan de General Manager en maakt onderdeel uit van het Operationeel Management Team. In je team zitten zo’n 30FTE, verdeeld over de teams Supervisor Warehouse (18FTE), Supervisor CS\NPC (8FTE) en Planners (3FTE). Vanuit SanoRice Holding word je functioneel aangestuurd door de Supply Chain Manager Holding.
Sinds 2018 is Heembeton weer een zelfstandige organisatie binnen De Ruwbouw Groep. In de tussentijd is er gebouwd aan een nieuw MT en zijn er diverse onderwerpen op de agenda gezet. Er moet nu verder gebouwd worden aan een sterke organisatie en een winstgevende toekomst.
Als Manager Sales bent u Commercieel verantwoordelijk voor Heembeton. Daarmee draagt u zorg voor het maken en uitvoeren van het commerciële plan en het succesvol ontwikkelen en bouwen van het team.
Als Finance Manager wordt u naast het aansturen van het finance team, verantwoordelijk voor een juiste en tijdige uitvoering van de financiële administratie, controlling, jaarrekening en consolidatie.
U heeft tevens een verantwoordelijkheid in het verder professionaliseren van de afdeling finance en de verbinding te maken met andere afdelingen binnen Fluor Tubing.
De Financieel Directeur is verantwoordelijk voor het financieel management van Bravilor Bonamat en de communicatie hierover naar de interne en externe stakeholders. Hierbij draag je zorg voor adequate financiële rapportage in overeenstemming met het bedrijfsbeleid en de wettelijke vereisten en praktijken. Tevens zal de Financieel Directeur als MT lid verantwoordelijk zijn voor de beleidsvorming en uitvoering van de strategische en operationele zaken op IT en HR gebied.
Als Directeur bent u strategisch, financieel, commercieel en operationeel eindverantwoordelijk voor Orion Beton. Naast de dagelijkse leiding en aansturing van het bedrijf zijn er op dit moment een drietal pijlers waar u zich concreet voor in gaat zetten:
- Commercie en netwerk: op basis van de verder te ontwikkelen groeistrategie sturen op verdere versterking van marktaandeel, omzet en rendement;
- Mens en Cultuur: het verder professionaliseren van de organisatie, versterken van samenwerking en vergroten van ondernemerschap, dit in samenwerking met HR vanuit de AGAR Holding;
- Productie en installaties: in kaart brengen van productieproces, installaties en efficiency en daaruit voortkomende investeringsplannen.
Als Manager Operations maakt u onderdeel uit van het MT bestaande uit de Algemeen Directeur, de Controller en de Informatiemanager. Verder wordt u ondersteund door een HR Adviseur. U geeft leiding aan de twee Productieleiders van Woningbouw en Industrie, het Hoofd TD, het Betonlab, KAM, Logistiek en het Molenhuis. U rapporteert aan de Algemeen Directeur en uw standplaats is Amsterdam. U draagt daarbij zorg voor verbinding, optimale samenwerking en ontwikkeling van de medewerkers. Indirect geeft u leiding aan zo’n 80 medewerkers. Daarnaast bent u verantwoordelijk voor: productie, projectplanning en investeringen, bedrijfsbureau, advisering, kennis en innovatie, netwerk en veiligheid.
Als Manager Engineering bent u verantwoordelijk voor het ontwikkelen, opstellen en implementeren van het engineering- en innovatiebeleid van alle producten van Dycore, op zodanige wijze dat er optimale ondersteuning geleverd wordt ten behoeve van het behalen van de bedrijfsdoelstellingen, een zo hoog mogelijk rendement en een hoge klanttevredenheid, binnen de regels van het vakgebied.
Als Sales Director word je eindverantwoordelijk voor het Benelux Sales Team.
Het doel is de klanten maximaal te ontzorgen op het gebied van haar intern transportvraagstuk. En daartoe verkopen zij onder andere (semi) geautomatiseerde systemen, maar ook standaard heftrucks, stellingen, warehousetrucks en AGV systemen. Dit doen zij veelal in combinatie met advies en consultancy op het gebied van procesoptimalisatie en magazijnindeling (solution selling)
Als Algemeen Directeur wordt u verantwoordelijk voor de onderneming in al haar facetten; operationeel, financieel, commercieel, logistiek, kwaliteit en veiligheid. U geeft direct leiding aan operations en sales. Indirect heeft u een verantwoordelijkheid over ca. 30 medewerkers.
U rapporteert aan een toezichthouder namens de grootaandeelhouder. Een belangrijk aspect is het verder optimaliseren en uitbouwen van de onderneming op zodanige wijze dat er continu wordt voldaan aan de klantverwachtingen op het gebied van kwaliteit, levertijd en prijs. Dit alles gepaard gaande met een scherp oog voor zaken op het gebied van duurzaamheid/milieu veiligheid en gezondheid.
In deze nieuwe positie ben je dagelijks op zoek naar de juiste kandidaat. Met een kritische en opbouwende blik ondersteun je jouw collega consultants op weg naar de ideale match. Naast jouw search activiteiten vervul je verschillende office management taken.
Als Technical Director maakt u deel uit van het Global Management Team en geeft
u leiding aan de gehele technische organisatie van Spanninga, bestaande uit een R&D Manager, Product Designers, Product Engineers, Electrical Engineers en Optical Engineers, totaal zo’n 20 professionals, waarvan een groot deel in China. Uw standplaats is Joure, maar u bezoekt de productie locaties in China en Frankrijk indien gewenst.
Als Technical Director bent u verantwoordelijk voor het initiëren, vertalen en het in executie brengen van Spanninga’s organisatiedoelstellingen op het gebied van het opzetten van innovatie roadmap’s, productontwikkeling en productie- en proces ontwikkelings- programma’s om kwalitatief en kwantitatief constant te voldoen aan de huidige en de toekomstig te verwachte marktvraag.
Als Manager Production Engineering wordt u verantwoordelijk voor de maakbaarheid en haalbaarheid van klantorders door het tijdig en compleet opleveren van de voorbereiding van de productieorders ten aanzien van productiemethoden, productie inrichting, routing, tekeningen, instructies, machinebelastbaarheid en productie equipment. Het is uw doel om uw afdeling naar een hoger plan te brengen en invulling te geven aan de toekomstvisie van Sif. Veel van uw tijd besteedt u dan ook aan het sturing geven aan en verder ontwikkelen van uw team. U bent voor hen een inspirator en haalt het beste in hen naar boven. U geeft sturing aan 7 productie engineers, waarvan er 6 in Roermond en één op de Maasvlakte werkzaam is. Uw standplaats is Roermond, maar u bent met enige regelmaat ook op de Maasvlakte.
- Services een integraal onderdeel van de totale propositie maken richting de klant met data gedreven diensten;
- Realiseren van een uitbreiding van de propositie van de service business;
- Het creëren van een sterk team wat klantgericht denkt en proactief werkt;
- Het realiseren van significante omzetgroei.
Als Manager After Sales ben je verantwoordelijk voor de after sales van de organisatie en het is jouw uitdaging om de komende jaren de aftersales te professionaliseren. Dit betekent jouw team begeleiden naar het volgende niveau en processen verder te optimaliseren.
Het kan zijn dat je op zoek bent naar een nieuwe functie die hier niet tussen staat. Lodiers & Partners slaat je gegevens graag op in haar databank om zo bij een vrijgekomen positie contact met je op te nemen.
Hoofdstraat 252, 3972 LK Driebergen-Rijsenburg
+31 (0)343 44 48 68 | contact@lodiersenpartners.nl