Open posities
Baas

Vervuld
Operationeel Manager
Baas B.V.

06-08-2024 - Baas B.V. | Capelle aan den IJssel | Operationeel Manager |

Organisatie 
Baas B.V. is een aannemingsbedrijf en ontwerpt, bouwt en onderhoudt sinds 1898 boven- en ondergrondse infrastructuren in Nederland. Van de eerste telefoniekabels tot de meest hoogwaardige water-, energie- en datanetwerken. De actuele activiteiten van Baas B.V. hebben betrekking op de energietransitie: bijdragen aan een energieneutraal Nederland.
Baas B.V. heeft alle specialisaties in eigen huis en is een betrokken partner voor klanten en onderaannemers. Met het uitgangspunt ‘Baas is dichtbij en altijd in de buurt’ om te helpen, helder te communiceren, te horen wat er speelt bij mensen en te leren wat werkt. De medewerkers voelen zich verantwoordelijk voor de unieke Baas-kwaliteit en voor het succes van hun klanten. Dit eigenaarschap en deze verantwoordelijkheid zijn essentieel voor het succes van de opdrachtgevers.

Doelstelling 
Als Operationeel Manager ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren en uitbouwen van de operationele organisatie, zodat er continu wordt voldaan aan de klantverwachtingen op het gebied van kwaliteit, veiligheid, levertijd en prijs. Jouw ‘eigen’ mensen in de projectteams, zowel binnen als buiten, staan hierbij centraal en vormen de basis voor het succes.

De functie
Met een ondernemende en hands-on instelling ben je nauw betrokken bij de operatie en zorg je voor continue verbetering en optimale afstemming tussen de wensen van de klant en de mogelijkheden van de organisatie. Samen met je team borg je de kwaliteit en veiligheid van de projecten in de regio. Als actief sparringpartner in het kernteam denk je ook mee over het toekomstbeleid van Baas B.V.
Kortom, een uitdagende functie met een belangrijke verantwoordelijkheid die een wezenlijke bijdrage levert aan de energietransitie in Nederland.

Het profiel

  • een afgeronde hbo- of wo-opleiding, bij voorkeur in een technische richting;
  • minimaal vijf jaar managementervaring en affiniteit met ondergrondse infrastructuur;
  • proactief, betrouwbaar, daadkrachtig, besluitvaardig, ondernemend en duidelijk;
  • energie en overtuigingskracht bij veranderingen, met gevoel voor tempo en draagvlak;
  • in staat om operationele strategieën te vertalen naar (lokale) actieplannen en deze te realiseren;
  • ruime ervaring in projectmanagement en aansturing van mensen;
  • oog voor de verschillende belangen binnen het bedrijf en uitstekende communicatieve en samenwerkingsvaardigheden over alle lagen heen;
  • kortom: een inspirator en motivator die goed kan luisteren en een team in beweging kan krijgen.

Procedure
Er zullen verschillende gespreksrondes zijn met gesprekspartners bij Lodiers & Partners 
(week 34 en 35) en bij onze opdrachtgever (week 36/37). Een persoonlijkheidsvragenlijst (Lumina) maakt onderdeel uit van deze procedure. 

Contact
Voor meer informatie of je sollicitatie kun je contact opnemen met Mirjam Jager via jager@lodiersenpartners.nl of 06 - 15 86 08 72.

Lodiers_Mirjam-Jager-website
Interesse of vragen? U kunt contact opnemen met Mirjam Jager via e-mail of telefoon.

Hoofdstraat 252, 3972 LK Driebergen-Rijsenburg
+31 (0)343 44 48 68 | contact@lodiersenpartners.nl

linkedin Ontwikkelingen volgen?
© 2024 Lodiers & Partners Privacy Policy Algemene Voorwaarden Cookieverklaring
FD Gazellen 2024