Open posities
swarco monteur duurzaamheid

Vervuld
Business Unit Manager
SWARCO Nederland B.V.

12-07-2024 - SWARCO Nederland B.V. | Amersfoort | Business Unit Manager |

Organisatie 
SWARCO Nederland is een vooraanstaande organisatie op het gebied van verkeersmanagement en mobiliteitsoplossingen. Met meer dan 500 medewerkers, verdeeld over verschillende business units, richt SWARCO zich op het creëren van veiligere, duurzamere en efficiëntere mobiliteit. Het bedrijf ontwerpt, installeert en beheert slimme verkeerssystemen, coöperatieve intelligente transportsystemen (C-ITS), LED-verlichting en infrastructuurprojecten. Veiligheid, klantgerichtheid en passie voor techniek staan centraal in hun missie om de toekomst van mobiliteit vorm te geven. Met vestigingen in verschillende Nederlandse steden biedt SWARCO innovatieve oplossingen voor verkeersdoorstroming en veiligheid op de weg.


Doelstelling 
Het bouwen aan nog beter samenwerkende teams met als doel het realiseren van omzetgroei, verbeteren van het rendement en het verkennen van nieuwe PMC’s binnen de Business Unit RPS (Regionale Projecten & Services).

De functie 
Als Business Unit Manager bij SWARCO ben je verantwoordelijk voor de aansturing van zeven regio's, waarbij je direct leiding geeft aan de regiomanagers. In deze cruciale rol ben je verantwoordelijk voor het overkoepelende succes van de verschillende regio's, waarbij je ervoor zorgt dat de bedrijfsdoelen worden behaald en de strategische visie van SWARCO wordt gerealiseerd. De standplaats is Amersfoort en het werkgebied is heel Nederland.

Het profiel

  • minimaal een bachelor’s degree in bedrijfskunde, engineering of een gerelateerd veld;
  • bewezen leidinggevende ervaring in een operationele leidinggevende rol, waarbij op afstand managers zijn aangestuurd binnen een technisch gedreven organisatie;
  • uitstekende leiderschaps- en teammanagementvaardigheden;
  • sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om effectief te communiceren en verbinden op alle niveaus binnen de organisatie;
  • uitstekend probleemoplossend vermogen en besluitvormingsvaardigheden.

Procedure
Er zullen verschillende gespreksrondes zijn met gesprekspartners bij Lodiers & Partners (idealiter in week 33 en 34) en bij onze opdrachtgever (vanaf week 35). Een persoonlijkheidsvragenlijst (Lumina) en een ontwikkelassessment maken onderdeel uit van deze procedure. 

Contact
Voor meer informatie of je sollicitatie kun je contact opnemen met Helen Schults via schults@lodiersenpartners.nl of 06 – 82 49 81 07.


 

Lodiers-en-parnters-personeel-helen-schults
Interesse of vragen? U kunt contact opnemen met Helen Schults via e-mail of telefoon.

Hoofdstraat 252, 3972 LK Driebergen-Rijsenburg
+31 (0)343 44 48 68 | contact@lodiersenpartners.nl

linkedin Ontwikkelingen volgen?
© 2024 Lodiers & Partners Privacy Policy Algemene Voorwaarden Cookieverklaring
FD Gazellen 2024