Organisatie
Onze opdrachtgever, Oranje Furniture Care is een toonaangevende servicepartner en producent van hoogwaardige meubelonderhoudsproducten. Het bedrijf biedt een breed assortiment aan producten die helpen bij het reinigen, beschermen en herstellen van verschillende soorten meubelmaterialen. Ze richten zich direct op woonwinkels en daarmee indirect op consumenten. Oranje Furniture Care heeft ruim 160 medewerkers en met een jaarlijkse omzet van 35 miljoen. Het hoofdkantoor bevindt zich in Apeldoorn en er is ook een productielocatie in Oldenzaal. Oranje Furniture Care is momenteel actief in Nederland en België en heeft ambitieuze plannen om verder uit te breiden naar andere Europese landen, die gedeeltelijk door een actieve buy & build-strategie dient te worden gerealiseerd. Zo heeft het bedrijf al de eerste stappen gezet op de Duitse markt, waar nog volop groeimogelijkheden zijn. Oranje Furniture Care staat bekend als een warme, mens- en klantgerichte, innovatieve, ondernemende organisatie met veel ruimte voor eigen initiatief.
Doelstelling
Als Operations Director ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren en uitbouwen van de operationele organisatie op zodanige wijze dat er continu wordt voldaan aan de klantverwachtingen in al haar facetten. Om dat te bereiken richt je je op het professionaliseren van de processen en systemen, wat leidt tot een hoogwaardige en efficiënte serviceorganisatie, van start tot finish. Daarnaast ben je als rolmodel verantwoordelijk voor het opbouwen van een sterk, effectief en professioneel team dat andere afdelingen ondersteunt bij het bereiken van hun doelen, met als ultieme doel uiterst tevreden klanten waarmee de bedrijfsdoelen kunnen worden gerealiseerd.
De functie
Als Operations Director maak je deel uit van het Management Team en rapporteer je rechtstreeks aan de CEO. Je geeft leiding aan de gehele operationele organisatie die bestaat uit ruim 100 medewerkers, waarvan een aanzienlijke groep servicemonteurs (± 65) door zes rayonhoofden worden aangestuurd. De overige operationele afdelingen met daarin drie direct reports zijn planning, contactcenter, supply chain en productie. Je bent verantwoordelijk voor het volledige serviceproces, van aanvraag tot oplevering, binnen de vastgestelde grenzen. Hiervoor stel je een strategisch operationeel plan op en vertaalt dit naar een actieplan. De focus hierbij ligt op het verder optimaliseren, professionaliseren en standaardiseren van werkwijzen en processen, op een zodanige wijze dat er een stevig operationeel fundament staat voor de toekomstige groei. Het verder uitbouwen van deze structuur en het realiseren van een continue verbetercultuur is hiervan onderdeel.
Het profiel
Procedure
Er zullen verschillende gespreksrondes zijn met gesprekspartners bij Lodiers & Partners (week 43 t/m 45) en bij Oranje Furniture Care (week 46). Een persoonlijkheidsvragenlijst (Lumina) maakt onderdeel uit van deze procedure.
Contact
Voor meer informatie, een uitgebreider profiel of je sollicitatie kun je contact opnemen met Maurice Oomens via oomens@lodiersenpartners.nl of 06 - 23 90 74 46.
Hoofdstraat 252, 3972 LK Driebergen-Rijsenburg
+31 (0)343 44 48 68 | contact@lodiersenpartners.nl