Open posities
Lodiers_Terracon_210324_011_Wenckebach

Operations Manager
Terracon Funderingstechniek B.V.

24-05-2023 - Terracon Funderingstechniek B.V. | Utrecht | Operations Manager |

De organisatie
Onze opdrachtgever Terracon Funderingstechniek BV heeft zich sinds de oprichting ontwikkeld van een klein Nederlands familiebedrijf gespecialiseerd in funderingen, naar een internationaal opererende leverancier van oplossingen op het gebied van funderingstechnieken. Kenmerkend voor Terracon is het innovatieve en ondernemende karakter. Een organisatie die volop in ontwikkeling is en waar de bedrijfscultuur steeds professioneler wordt met duidelijk omschreven processen en een uniforme manier van werken.


Doel van de functie
Voor Terracon Funderingstechniek BV, een ambitieuze en snelgroeiende organisatie, zoeken wij een Operations Manager. Als Operations Manager draag je zorg voor het leggen van een nieuw fundament, het optimaliseren, verder uitbouwen en structureren van de afdelingen Werkvoorbereiding en Uitvoering. Wij zoeken een ondernemend en verbindend leider die op een inspirerende wijze leiding, sturing, structuur, richting en support aan de teams kan geven. Je ontwikkelt, coacht, creëert eigenaarschap en versterkt jouw medewerkers in het streven naar operationele kwaliteit.

Als specialist in de uitvoering van paalfunderingen voor grote industriële projecten en in heiwerk, ligt het werkgebied voor funderingen zowel in de vrije als de beperkte ruimte. Het werkgebied van Terracon bevindt zich in de Benelux en Duitsland. De specialistische opdrachten zijn divers en onderscheidend en omvatten zowel de grote integrale projecten als ook regionale kleine projecten.  

De functie
De Operations Manager rapporteert aan de Algemeen Directeur van Terracon waarbij de lijnen kort en informeel zijn. In de functie van Operations Manager ben je verantwoordelijk voor:

  • continue verbetering en optimale afstemming van de contractuele afspraken met de klant en de doorontwikkeling van de organisatie;
  • kwaliteit en veiligheid borgen op de projecten en terreinen van de klant en optimaliseren van de inzet van mensen en middelen;
  • het naar een hoger niveau brengen van de mensen in jouw team en ze te binden aan de organisatie;
  • het meedenken over het strategisch beleid van Terracon;
  • de resultaten en het scheppen van de juiste randvoorwaarden om optimaal te kunnen presteren;
  • dat kennis en ervaring wordt uitgewisseld zodat er voortdurend geïnnoveerd en verbeterd kan worden. 

Kortom, een zeer uitdagende en zelfstandige rol waarin je in de lead bent om te bouwen aan een efficiënte en stabiele operations organisatie binnen een gezond bedrijf.

Het profiel
Je hebt ruime ervaring in de uitvoerende aannemerij met het aansturen van teams en bereid om te reizen naar de verschillende uitvoeringslocaties. Je hebt ervaring met innovatie en product-/procesverbetering en in staat om operatie strategieën te vertalen naar (lokale) actieplannen tot en met de executie. Een afgeronde HBO-opleiding in een technische richting, liefst werktuigbouw, civiele techniek of bouwkunde. Ervaring op het gebied van coaching en ontwikkeling van werknemers is wenselijk. Tot slot heb je oog voor de verschillende belangen binnen het bedrijf en je kunt daarin uitstekend communiceren en samenwerken met jouw collega’s over alle lagen heen.

Procedure 
Lodiers & Partners verzorgt de selectieprocedure. Voor meer informatie of jouw sollicitatie kun je contact opnemen met Marieke Oosting via 06 – 10 26 20 71 of oosting@lodiersenpartners.nl
 

Geslacht
Deel deze actuele positie:
Lodiers_Marieke-Oosting-website
Interesse of vragen? U kunt contact opnemen met Marieke Oosting via e-mail of telefoon.

Hoofdstraat 252, 3972 LK Driebergen-Rijsenburg
+31 (0)343 44 48 68 | contact@lodiersenpartners.nl

linkedin Ontwikkelingen volgen?
© 2024 Lodiers & Partners Privacy Policy Algemene Voorwaarden