Open posities
Airport foto voor LinkedIn

Manager After Sales
Aebi Schmidt

27-09-2021 - Aebi Schmidt | Holten | Manager After Sales |

Aebi Schmidt Nederland is onderdeel van de Aebi Schmidt Groep, leverancier van slimme producten en diensten voor werkzaamheden aan wegen, vliegvelden en openbare ruimte. De internationaal georiënteerde Group (Arctic, Nido, Swenson, Meyer, ELP en MB) heeft wereldwijd circa 2.000 medewerkers in dienst. Nederland telt ca. 240 medewerkers, waarvan het merendeel in Holten werkt, waar tevens één van de productielocaties gevestigd is. In Nederland ontwikkelt en produceert Aebi Schmidt materieel voor de gladheidbestrijding ten behoeve van de wereldwijde markt. Hiermee hebben zij een leidende positie op de Europese markt. Voor Nederland en België zijn zij actief in de verkoop, productie en after sales van strooimachines, sneeuwploegen, veegmachines en multifunctionele voertuigen met bijbehorende aanbouwapparatuur. De dagelijkse drive is het verbeteren van de productiviteit van de klanten. Aebi Schmidt biedt op maat gemaakte oplossingen, servicepakketten en digitale hulpmiddelen, zodat apparaten en machines effectiever, efficiënter en rendabeler gebruikt kunnen worden.

De positie

Als Manager After Sales ben je verantwoordelijk voor de after sales van de organisatie en het is jouw uitdaging om de komende jaren de aftersales te professionaliseren. Dit betekent jouw team begeleiden naar het volgende niveau en processen verder te optimaliseren. Je geeft direct sturing aan totaal 50 medewerkers, waarvan er 12 direct aan jou rapporteren. Je draagt zorg voor het verder opbouwen, professionaliseren en optimaliseren van de serviceorganisatie. Samen met jouw team zorg je voor de correctie oplevering van de machines en ben je eindverantwoordelijk voor een optimale uitvoering van de Service Level Agreements (SLA) met de klanten. Je speelt een grote rol in het bewaken van de after sales processen en je weet als geen ander hoe ideeën omgezet kunnen worden in processen en gestandaardiseerde werkmethoden. Als People manager ben je een échte verbinder. Dagelijks bouw je aan de ontwikkeling van jouw team. Om jouw team te laten excelleren geef je op een positieve en inspirerende wijze leiding en begeleid je jouw medewerkers naar een hoger plan. Een uitdagende rol, omdat de helft van jouw medewerkers niet op de locatie in Holten aanwezig is. Je moet dus ook in staat zijn om ‘op afstand’ te managen, zaken te besturen, te delegeren en te inspireren.

Het profiel

• Een afgeronde opleiding op hbo-niveau, bij voorkeur richting Technische bedrijfskunde/Autotechniek;

• Ervaring in een soortgelijke leidinggevende functie, met budget verantwoordelijkheid, in een technische serviceomgeving;

• Aantoonbare ervaring in het verbeteren en laten groeien van service;

• Je hebt ervaring in het initiëren en implementeren van verandertrajecten, je bent een echte procesverbeteraar;

• Je hebt focus op verdere professionalisering van medewerkers en bent in staat om daadwerkelijk een gedragsverandering in gang te zetten;

• Je bent analytisch, probleemoplossend, daadkrachtig en pragmatisch. Je voelt je thuis in een no-nonsens omgeving;

• Je bent communicatief vaardig in zowel de Nederlandse als de Engelse taal en in staat om op alle niveaus contacten te leggen, samen te werken en wederzijdse belangen te wegen;

• Je bent resultaat gedreven, vasthoudend, energiek en in staat anderen te stimuleren, te inspireren en te motiveren;

• Je woont op bereisbare afstand van jouw standplaats Holten.

Deel deze actuele positie:
Lodiers-en-parnters-personeel-margreet-van-haasteren
Interesse of vragen? U kunt contact opnemen met Margreet van Haasteren via e-mail of telefoon.

Hoofdstraat 252, 3972 LK Driebergen-Rijsenburg
+31 (0)343 44 48 68 | contact@lodiersenpartners.nl

linkedin Ontwikkelingen volgen?
© 2021 Lodiers & Partners Privacy Policy Algemene Voorwaarden