Open posities
Bouw

Bedrijfsleider Service & Onderhoud

02-09-2021 - Lodiers & Partners | Midden Nederland | Bedrijfsleider Service & Onderhoud |

Onze opdrachtgever is een moderne middelgrote bouwonderneming, een familiebedrijf en actief in het midden van het land. Projecten zijn op het gebied van Woningbouw / Service & Onderhoud / Specials en worden zowel gerealiseerd voor de markt als in eigen ontwikkeling. Lodiers & Partners is gevraagd ondersteuning te bieden bij het vervullen van de functie van Bedrijfsleider Service & Onderhoud. Gezien de gevoeligheid van deze procedure ontvang je in eerste instantie een geanonimiseerd profiel, bij interesse kunnen we in een later stadium natuurlijk meer vertellen over onze opdrachtgever.

In de achterliggende jaren is de organisatie al aangepast op de strategische visie. Het is de doelstelling om op autonome wijze te groeien in omzet met optimaal bouwplezier. Om de continuïteit te waarborgen heeft de organisatie de transitie gemaakt van traditionele aannemer naar (uit)ontwikkelende realisator met een mooi portfolio gespreid naar activiteiten en opdrachtgevers. Dit komt onder andere tot uiting in de externe profilering van de organisatie.

Voor de afdeling Service & Onderhoud is er de afgelopen jaren een flinke groei doorgemaakt. In de komende fase wordt het belangrijk om betreffende de groei te stabiliseren en verder te structureren. Om vervolgens zorg te dragen voor een verdere professionalisering en inrichting van de afdeling, op zowel proces-, procedure-, als personeelsniveau. Doel is dat het lerend vermogen nog verder verbetert door efficiëntere uitwisseling van kennis en het hebben van meer inzicht zodat het potentieel van alle medewerkers nog verder wordt benut en daarmee de organisatiedoelstellingen worden bereikt.

De Functie

Als Bedrijfsleider Service & Onderhoud ben je verantwoordelijk voor de operationele bedrijfsvoering. Vanuit jouw afdeling worden er onder andere werkzaamheden uitgevoerd op de gebieden mutatie-onderhoud, dagelijks onderhoud, verbouwingen, garantie-zaken, beheercontracten, nieuwbouw en renovatie projecten tot 1mio en volgens MJOP. Projecten worden uitgevoerd in de Randstad.

Het Profiel

• Afgeronde technische opleiding op minimaal hbo-niveau bijvoorbeeld Bouwkunde of Bedrijfskunde;

• Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare positie bij een vooruitstrevende bouwonderneming;

• Ervaring in de uitvoering en aansturing van projecten op het gebied van service & onderhoud en renovatie binnen de woningbouw en utiliteitsbouw;

• Een gesprekspartner die op alle niveaus binnen de organisatie kan schakelen en communiceren, zowel richting medewerkers als de directie;

• Iemand die relaties kan onderhouden en verbindingen kan maken, met zowel interne als externe partijen zoals leveranciers en samenwerkingspartners;

• Iemand die zich als een vis in het water voelt binnen de dynamiek van het familiebedrijf, een no nonsens, pragmatische teamspeler die gestructureerd werkt, werkplezier en rust brengt;

• Natuurlijk en inspirerende persoonlijkheid die in staat is om individuen binnen de teams te laten excelleren, iemand die besluiten neemt en door durft te pakken;

• Iemand waar anderen graag mee,- en voor werken en de kernwaarden (co-creatie, duurzaam, structuur en betrokken) van de organisatie omarmt;

• Hands-on, gedreven, motiverend en communicatief sterk;

• Pro-actief, resultaat- en kwaliteitsgericht.

Deel deze actuele positie:
Lodiers-en-parnters-personeel-helen-schults
Interesse of vragen? U kunt contact opnemen met Helen Schults via e-mail of telefoon.

Hoofdstraat 252, 3972 LK Driebergen-Rijsenburg
+31 (0)343 44 48 68 | contact@lodiersenpartners.nl

linkedin Ontwikkelingen volgen?
© 2021 Lodiers & Partners Privacy Policy Algemene Voorwaarden