Onze opdrachtgever Strukton, heeft in zijn 100-jarig bestaan een sterke basis opgebouwd in Nederland, Italië, Zweden, Denemarken en België. Het bedrijf bouwt voort op die basis, met een focus op duurzame infrastructuur: spoor, kunstwerken, wegen. Voor het ontwerpen, aanleggen, vernieuwen en onderhouden van duurzame infra combineren de vakmensen en specialisten van Strukton hun praktijk gedreven ervaring en vakmanschap met technische, digitale en procesinnovaties. Met altijd oog voor veiligheid & gezondheid. Strukton stelt zichzelf scherpe duurzame doelen: in 2030 geen schadelijke uitstoot en restafval meer op de werklocaties, circulair ontwerpen, hoogwaardig hergebruiken van materiaal en bouwen met duurzame en circulaire materialen. Ook moeten alle projecten in 2030 bijdragen aan verbetering van een vitale bodem en biodiversiteit. Uiteindelijk is de operatie in 2035 klimaatneutraal.
Functie
Als Compensation & Benefits Manager stuur je, samen met de HR-directeur, de HR-teams in de business units en het MT, Strukton in de juiste richting op het gebied van beloning. Met jouw kennis en inzicht op vlak van functieweging, waardering en fiscale mogelijkheden weet je onze medewerkers een passende beloning te bieden. Kortom, een spilfunctie waarin visie en strategie op aantrekkelijk werkgeverschap samenkomen met operationele verantwoordelijkheid voor verschillende HR-processen.
Wat ga je doen:
Profiel
In deze functie kun je het beste van jezelf laten zien, want jij bent een echte deskundige binnen jouw vakgebied. Jij bent een gedreven Compensation & Benefits Specialist die een belangrijke bijdrage wil leveren aan het ontwikkelen en uitvoeren van HR-beleid. Je houdt van de dynamiek tussen het verbeteren van een proces of leiden van een project en het adviseren van business partners. Je bent analytisch sterk en in staat om de werkzaamheden zelfstandig uit te voeren en je standpunten overtuigend over te brengen. Je hebt goede schrijf- en adviesvaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Engels, alsmede goede communicatieve en bij voorkeur ook onderhandelingsvaardigheden. Daarnaast heb je sterke projectmanagement- en stakeholdermanagementvaardigheden.
Verder:
Contact
Lodiers & Partners verzorgt de selectieprocedure. Voor meer informatie of je sollicitatie kun je contact opnemen met Ivonne Kramer via 06 - 23 98 53 62 of kramer@lodiersenpartners.nl.
Hoofdstraat 252, 3972 LK Driebergen-Rijsenburg
+31 (0)343 44 48 68 | contact@lodiersenpartners.nl