Open posities

Vervuld
Customer Succes Manager
thinkproject!

28-04-2021 - thinkproject! | Utrecht | Customer Succes Manager |

Al sinds 2000 levert thinkproject een online projectsamenwerkings- en informatiemanagementsysteem voor de bouw en constructie. Thinkproject levert state-of-the-art software oplossingen en biedt consultancy en services. Een flexibele, off-the-shelf, gemeenschappelijke Common Data Environment (CDE) voor bouw- en constructieprojecten. Het hoofdkantoor is in Duitsland gevestigd en in totaal zijn er circa 550 fte werkzaam bij de sterk groeiende organisatie. Sinds 2011 is er een Benelux kantoor in Utrecht en van hieruit worden alle Benelux projecten en klanten ondersteund en verder ontwikkeld. Thinkproject Benelux richt zich op de top 30 van organisaties binnen de segmenten bouw, infra en energie. Een team van twintig enthousiaste collega’s dragen bij aan het succes van de Benelux organisatie. Thinkproject kan hierdoor inmiddels zeer gerenommeerde bedrijven tot haar klantenkring rekenen.

Kerntaken en verantwoordelijkheden

  • Het is jouw verantwoordelijkheid dat opdrachtgevers optimaal profijt halen uit de dienstverlening van thinkproject;
  • Je begeleidt opdrachtgevers bij de integratie en applicatie van onze software en ondersteunt met extra services;
  • Je begeleidt opdrachtgevers gedurende het gehele (bouw)project en weet in elke fase meerwaarde te bieden;
  • Je bouwt aan lange termijn relaties met onze opdrachtgevers, je weet wat er speelt en alles is gericht op het verhogen van de kwaliteit van onze dienstverlening;
  • Via uitstekend relatiebeheer, het verlenen van extra services c.q. bieden van extra diensten realiseer je upsell omzet en referral omzet;
  • Je zorgt voor Customer Succes Plannen voor desbetreffende klanten;
  • Je verzorgt training op locatie en begeleidt meetings;
  • Het is jouw streven via de thinkproject dienstverlening de klant succesvol te maken.

Profiel

Je bent goed bekend met de complexiteit van bouwprocessen in alle fases van een project (grootschalige projecten). Deze kennis heb je opgedaan door opleiding en/of werkervaring. Je hebt een WO-/HBO diploma bij voorkeur in de richting Civiel Techniek, Bouwkunde of ICT. Je hebt minimaal vijf jaar relevante werkervaring in een dienstverlenende c.q. commerciële functie in bij voorkeur de bouw, infra, olie & gas, ICT en/of energiemarkt. Je hebt ervaring binnen een projectenorganisatie en weet als goede relatiebeheerder klantencontacten verder uit te bouwen. Je bent zeer servicegericht, communicatief vaardig, behulpzaam en organisatiesensitief. Ook wanneer het zeer complex wordt, kom je met constructieve oplossingen. Je hebt passie voor jouw dienst en je floreert bij een tevreden klant. Je vindt reizen (vooralsnog binnen Nederland) oké en ook bij de klant op locatie kun je goed uit de voeten. De Nederlandse en Engelse taal beheers je in woord en geschrift. Beheersing van de Duitse taal is een sterke pré.

Lodiers-en-parnters-personeel-margreet-van-haasteren
Interesse of vragen? U kunt contact opnemen met Margreet van Haasteren via e-mail of telefoon.

Hoofdstraat 252, 3972 LK Driebergen-Rijsenburg
+31 (0)343 44 48 68 | contact@lodiersenpartners.nl

linkedin Ontwikkelingen volgen?
© 2024 Lodiers & Partners Privacy Policy Algemene Voorwaarden