Open posities
timthumb (4)

Vervuld - Operationeel Directeur
QBuild

29-04-2021 - QBuild | IJsselstein | Operationeel Directeur |

QBuild is in 1994 opgericht als gevolg van een samenwerking tussen de Dolmans Groep en riz bouw. QBuild bestaat uit de bedrijven De Jong Bouw en Reco Herstel en is een dienstverlenende bouwonderneming die zich richt op onderhoud en schadeherstel. QBuild heeft 250 enthousiaste medewerkers, waarvan ca. 125 bij QBuild Reco Herstel B.V. en heeft vestigingen in IJsselstein (hoofdkantoor), Den Bosch, Rotterdam, Badhoevedorp, Naarden, Apeldoorn, Nijkerk, Amsterdam en Bilthoven. QBuild Reco Herstel B.V. onderscheidt twee vormen van bouwkundig schadeherstel die zij aanbiedt aan verzekeringsmaatschappijen, woningbouwverenigingen en andere vastgoedbeheerders: “traditioneel herstel” en “direct herstel”.

Taken & Verantwoordelijkheden

  • U begeeft zich regelmatig daadwerkelijk op de werkvloer, weet wat er speelt en houdt contacten op alle lagen van de organisatie en u geeft hierin het goede voorbeeld naar de teamleiders en Operationeel Directeur om vooral hetzelfde te doen;

  • U organiseert wekelijks teamleidersoverleg, zit dit voor en draagt zorg voor kennis en capaciteitsoverdracht tussen de vestigingen;

  • Samen met de aandeelhouders, de CFO en de directeur Renovatie & Onderhoud formuleert u het strategische beleid en stelt u de jaarbegroting en de financiële planning op waaruit u concrete jaardoelen en een bedrijfsplan per vestiging opstelt;

  • Samen met de Operationeel Directeur en de teamleiders stuurt u op uitvoering van dit bedrijfsplan, bewaakt u de algemene en financiële voortgang;

  • U signaleert ontwikkelingen in de markt en acteert hierop;

  • U onderhoudt contact met bestaande klanten (verzekeraars, expertise bureausen vastgoedbeheerders/-bezitters) en acquireert nieuwe opdrachtgevers;

  • U bent verantwoordelijk voor de klanttevredenheid en het bewaken en opvolgen van de klachtenregistratie en –afhandeling;

  • Materieelbeheer, wagenpark en gebouwenbeheer (QBuild-breed) behoren ook tot uw taken;

  • De inkoop op projecten;

  • U sluit landelijke raamcontracten af met leveranciers en onderaannemers;

  • U ziet toe op naleving van de KAM regelgeving en het algehele veiligheidsbewustzijn binnen de organisatie en toetst deze door middel van het houden van periodieke inspecties;

  • Op HR gebied bent u in de lijn verantwoordelijk voor de aan u rapporterende personen en de laag eronder (Bouw en UTA). U doet de functioneringsgesprekken en begeleidt ze in hun verdere ontwikkeling ondersteund door de HR Manager.

Profiel

  • HBO werk- en denk niveau;

  • Minimaal 10 jaar werkervaring binnen een aannemersomgeving is een voorwaarde, waarvan ten minste 2 jaar maar niet meer dan 5 jaar leidinggevend;

  • Technische kennis en projectervaring heeft u opgedaan in de uitvoerende bouw, zowel woning- als utiliteitsbouw;

  • Financieel en administratief bent u goed onderlegd;

  • U bent gestructureerd en heeft ervaring in het opstellen van begrotingen;

  • Het is een pre als u eerder met grote verzekeraars heeft gewerkt;

  • U beschikt over een daadkrachtige persoonlijkheid met natuurlijk overwicht die samen met teams verbeteringen kan realiseren;

  • U bent iemand waar anderen graag mee en voor willen werken;

  • U bent gericht op samenwerking en resultaat en weetmensen te enthousiasmeren voor uw visie en ideeën, welke u met humor en passie weet te ‘verkopen’;

  • Door uw uitstekende communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht bent u in staat om daadwerkelijk invloed uit te oefenen en uw visie uit te dragen en te realiseren;

  • U bezit goede analytische vaardigheden (helikopterview) en bent in staat om verbanden te zienen te leggen en hiermee de juiste prioriteiten te stellen;

  • U bent gewend aan de dynamiek die een bouwbedrijf met zich meebrengt en weet moeiteloos te schakelen tussen de verschillende niveaus binnen de organisatie;

  • U bent een ondernemende verbinder met inlevingsvermogen voor zowel klant,gedupeerde als medewerkers;

  • Flexibel en bereid om te reizen (binnen NL) en woonachtig in het midden van het land;

  • 24/7/365 beschikbaar in geval van nood.

Deel deze actuele positie:
Lodiers-en-parnters-personeel-helen-schults
Interesse of vragen? U kunt contact opnemen met Helen Schults via e-mail of telefoon.

Hoofdstraat 252, 3972 LK Driebergen-Rijsenburg
+31 (0)343 44 48 68 | contact@lodiersenpartners.nl

linkedin Ontwikkelingen volgen?
© 2021 Lodiers & Partners Privacy Policy Algemene Voorwaarden