Open posities
Krohne_afbeelding SULU

Vervuld
Manager Operations
KROHNE

31-07-2023 - KROHNE | Dordrecht | Manager Operations |

De KROHNE Group is een wereldwijde fabrikant en leverancier van procesinstrumentatie, meetoplossingen en diensten in vele industrieën in meer dan 100 landen. KROHNE staat voor innovatie en hoogste productkwaliteit, en is een van de marktleiders in de procesindustrie. Sinds het begin van de vorige eeuw heeft het bedrijf zich ontwikkeld tot een toonaangevende internationale speler in de industriële markt, met vestigingen en vertegenwoordigingen in meer dan 60 landen over de hele wereld. In Nederland wordt KROHNE vertegenwoordigd door KROHNE Nederland BV. Deze verkoop-, en serviceorganisatie is gevestigd in Dordrecht. In Dordrecht is ook de grootste productielocatie gevestigd, waar 's werelds grootste fabriek staat voor magnetisch inductieve en ultrasone flowmeters: KROHNE Altometer. Per jaar worden hier ruim 80.000 instrumenten geproduceerd en gekalibreerd, variërend in diameter van 2,5 mm tot 3 meter. 

De functie

Als Manager Operations denk je mee over strategie en je vertaalt deze naar concrete doelstellingen en acties. In deze rol geef je leiding aan de verschillende productieafdelingen en de afdeling planning (ca. 300 FTE). Je zorgt ervoor dat onder jouw leiding de diverse afdelingen samenwerken om dit doel te bereiken. Belangrijke thema’s op de agenda zijn: verbeteringstrajecten, Operational Excellence, automatisering en robotisering binnen de productieomgeving. 

Taken en verantwoordelijkheden

  • Voorwaardenscheppend voor een optimale productie (scholingsplan, procedures, knelpuntenanalyse);
  • rol in het verder optimaliseren en harmoniseren van de productieprocessen binnen de groepsorganisatie;
  • zekerstellen van het productieproces door adequate beheers- en bewakingsmaatregelen;
  • vanuit verkoopprognose vertalen van productieplannen in jaarplannen voor materiaalvoorziening, machinecapaciteit en personele bezetting;
  • dagelijks monitoren van de productieplanning om aan de gestelde leverperformance te voldoen;
  • toezien op naleving van de procedures en/of werkinstructies door het team;
  • motivatie en ontwikkeling van medewerkers en in overleg met HR beslissen over personele aangelegenheden;
  • realiseren van beleidsplannen en hierover adviseren richting directie. Hierbij een focus op continu verbeteren ten aanzien van kwaliteit en doelmatigheid;
  • samen met collega OST leden verder bouwen aan de groeiende organisatie.


Het profiel

  • Je hebt hbo werk- en denkniveau richting WTB of Technische Bedrijfskunde en minimaal zeven jaar ervaring in een soortgelijke functie en/of het optimaliseren van bedrijfsprocessen; 
  • je bent communicatief sterk en beschikt over leidinggevende capaciteiten gericht op zowel de mens als het proces; 
  • je bent recht door zee, resultaatgericht en in staat om op verschillende niveaus binnen de organisatie te communiceren; 
  • je hebt kennis van en ervaring met LEAN of vergelijkbare systematieken;
  • je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • je bent in staat strategische, tactische en dagelijks benodigde acties tegelijkertijd te beheren. Daarnaast draag je bij aan het praktisch invullen van de strategie; 
  • je draagt zorg voor een open/coöperatieve cultuur en een prettige en veilige werkomgeving.

Lodiers & Partners verzorgt de selectieprocedure. Voor meer informatie of je sollicitatie kun je contact opnemen met Margreet van Haasteren via 06 – 23 90 58 91 of via vanhaasteren@lodiersenpartners.nl

Lodiers-en-parnters-personeel-margreet-van-haasteren
Interesse of vragen? U kunt contact opnemen met Margreet van Haasteren via e-mail of telefoon.

Hoofdstraat 252, 3972 LK Driebergen-Rijsenburg
+31 (0)343 44 48 68 | contact@lodiersenpartners.nl

linkedin Ontwikkelingen volgen?
© 2024 Lodiers & Partners Privacy Policy Algemene Voorwaarden Cookieverklaring
FD Gazellen 2024