Profiel
• Wij zijn op zoek naar een kandidaat (HBO), met ruime service management ervaring, bij voorkeur bij een toeleverancier in de bouw- of in de industriële sector;
• U weet hoe groot de servicebelangen zijn zowel voor de eigen organisatie als ook de klant. ‘Predictive maintenance’ is voor u bekend terrein;
• U bent sterk analytisch en procesmatig ingesteld en u heeft ruime ervaring met het opstellen en realiseren van KPI’s en budgetten;
• U bent communicatief vaardig (in zowel de Nederlandse als Engelse taal) en u weet op alle niveaus (zowel binnen als buiten de organisatie) het juiste contact te leggen, daarbij rekening houdend met de wederzijdse belangen;
• U heeft een focus op optimaliseren en weet de hiervoor benodigde veranderingen constructief te realiseren, ondanks mogelijke weerstand. Hierin bent u autonoom, kritisch en u gaat de dialoog niet uit de weg. Voor uw mensen bent u een inspirator die zelf zijn verantwoordelijkheden pakt en dit ook eist van zijn mensen. Streng, doch rechtvaardig;
• Verdere gewenste competenties zijn: kwaliteitsbewust, resultaatgericht, proactief, sociaal sterk, gevoel voor humor en mens- en klantgericht.