Onze opdrachtgever, het Hulpmiddelencentrum, voorziet in hulpmiddelen die de verzorging, mobiliteit en verpleging van mensen vergemakkelijken. De hulpmiddelen worden verstrekt op basis van lease, koop of vanuit de zorgverzekeringen. Het Hulpmiddelencentrum is ontstaan uit een aantal regionale bedrijven die zijn gefuseerd in 2017. Op dit moment bestaat het Hulpmiddelencentrum uit een hoofdkantoor in Almere, 12 landelijke vestigingen waar zowel de uitgifte plaatsvindt van hulpmiddelen voor zowel korte termijn als langere tijd o.b.v. de Wet Maatschappelijk Ondersteuning en de Wet Langdurige Zorg en Zorgverzekering. Het Hulpmiddelencentrum bestaat uit ruim 500 medewerkers. Het Landelijk Distributie Centrum (LDC) is eveneens in Almere gevestigd. De start van het LDC is gemaakt en moet verder worden uitgebouwd.
Als Marketing en Communicatie Manager bent u niet alleen verantwoordelijk voor het merk ‘Hulpmiddelencentrum’ maar ook voor het versterken van het merk, het imago en de reputatie van het Hulpmiddelencentrum. U zorgt ervoor dat er een onderscheidende profilering in de markt is. U weet de ‘look en feel’ van het Hulpmiddelencentrum neer te zetten en dit in- en extern uit te dragen en te bewaken. Daarnaast bent u gewend aan complexe (multi-) stakeholder- en projectmanagement en heeft u ruime ervaring met online marketing en communicatie, social media, SEO, SEA en CRO. U bent budget verantwoordelijk en rapporteert direct aan de Commercieel Directeur.
Voor de positie van Marketing en Communicatie Manager zoeken we u, als u zich herkent in onderstaand profiel:
Hoofdstraat 252, 3972 LK Driebergen-Rijsenburg
+31 (0)343 44 48 68 | contact@lodiersenpartners.nl