Onze opdrachtgever, BAM, is een grote bouw- en infra aannemer in Nederland en kent vier bedrijfssegmenten. Een daarvan, BAM Infra Nederland, bestaat al meer dan 150 jaar en wordt beschouwd als dé partner voor infrastructurele verbindingen. BAM Infra beschikt over een geïntegreerd pakket aan activiteiten zoals innoveren, ontwikkelen, uitbreiden, exploiteren en onderhouden van infraprojecten. Daardoor is zij in staat om, samen met landelijke en lokale klanten en partners, multidisciplinaire projecten van initiatiefase tot en met de onderhoudsperiode op een voor alle partijen bevredigende wijze te managen. BAM onderscheidt zich in de markt door een flexibele, oplossingsgerichte manier van werken en heeft het vermogen om mee te veranderen in een complexe markt. De unieke product-marktcombinaties van BAM in combinatie met ondernemerschap zorgen voor vernieuwing in de branche.
De functie
Als PMC Manager geeft u leiding aan Teammanagers en een Commercieel Manager, rapporteert u aan de Directie van het bedrijfsonderdeel en werkt u in het MT nauw samen met de andere PMC Manager, de HR Business Partner en de Manager Business Control. De PMC Manager is verantwoordelijk voor meerdere Product Markt Combinaties (PMC's) binnen het vakgebied Asset Management en is op directieniveau gesprekspartner voor klanten en samenwerkende partijen (combinanten). Het betreft op dit moment twee PMC’s: DBFM en een nog nader te definiëren PMC.
Als PMC Manager volgt u marktontwikkelingen en anticipeert u daarop, onderhoudt u langlopende klant- en partnerrelaties en bouwt u deze uit. U doet dit op zodanige wijze dat dit succesvol is en resulteert in nieuwe contracten, terwijl u ook op bestaande contracten een goed resultaat behaalt. U signaleert én benut nieuwe kansen en levert daarmee een belangrijke bijdrage aan de uitbreiding van het bedrijfsonderdeel.
Het uitdragen en stimuleren van diversiteit en inclusie is waar u voor staat. U jaagt de duurzaamheidsstrategie aan en draagt zorg dat deze geïmplementeerd wordt in de organisatie. Digitalisatie van de werkzaamheden beschouwt u als de toekomst en industrialisatie is waar u de oplossing ziet voor de grote renovatie uitdaging die Nederland heeft. U neemt deel in verschillende stuurgroepen en voegt waarde toe met uw strategische en klantgerichte visie.
Het profiel
Procedure
Lodiers & Partners verzorgt de selectieprocedure. Voor meer informatie of uw sollicitatie kunt u contact opnemen met Mirjam Jager via 06 15 86 08 72 of jager@lodiersenpartners.nl.
Hoofdstraat 252, 3972 LK Driebergen-Rijsenburg
+31 (0)343 44 48 68 | contact@lodiersenpartners.nl