Arthur Dresen: “Binnen de pladis groep geloven we in sterke lokale merken. Onze producten betekenen iets voor de mensen, worden gewaardeerd. Opmerkelijk is dat we tijdens de lockdown een hang zagen naar de klassiekers, zoals onze San Francisco’s en het Maria biscuitje. Dat ging hand-in-hand met een afname van de omzet in Sultana’s, wat meer een ‘on the go’ product is en bijvoorbeeld meegenomen wordt naar school. Het portfolio kende dus een verschuiving, waardoor de gevolgen van de Covid-crisis enigszins gedempt zijn.”
Voortdurend wordt ingezet op innovatie en efficiëntie. “We zijn een productiebedrijf en zullen in onze productiefaciliteiten steeds kijken naar verbeteringen in efficiency. Dat gaat vaak samen met productontwikkeling. In onze fabrieken in Zaandam en bijvoorbeeld Frankrijk bezien we daarom de gehele supply chain van receptuur tot en met de verpakking. Zo zijn ook een aantal nieuwe producten ontstaan, zoals Verkade Meesterbaksels en Verkade Mini’s.”
Hoofdstraat 252, 3972 LK Driebergen-Rijsenburg
+31 (0)343 44 48 68 | contact@lodiersenpartners.nl